Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy...

Skal du sloss med TLZ om Eplefe, må du i alle fall være MANN nok til å møte ham alene.

Fair fight, bare never...

The way it should be.

7565093[/snapback]

Det er så tåååpeeeliiiig å hente inn andre til å slåss for seg.

Min mening er at kan du ikke banke personen selv, så vær hvertfall mann nok til å ikke la noen andre gjøre det FOR deg..

7565099[/snapback]

Jeg vet, men hvorfor det når det er sånn det funker her nede. Hvis du slår til noen så kommer brødrene og kompiser etter deg. Få som tør å gjøre ting alene, orker ikke skille meg ut fra andre når ting kan bli gjort av andre som er 10 ganger så sterk som meg :)

Lenke til kommentar
Ja, har jo en kompis som er god kompis med han og flere. Han har flere ganger sagt jeg bare skal si ifra hvis det er noe.

Dette er jo ikke folk som bare tar bol og trener litt. Men riktig kosthold. For svære er noen av de.

7565101[/snapback]

hehe, for å være ærlig så hadde jeg ikke backa en kamerat om han hadde prøvd seg ei dama som han visste var opptatt, da har man bare godt av litt deng

Lenke til kommentar
Saken er ikke at du har masse bolevenner som banker folk for deg.

Da er du mus.

Og du er vel ikke mus, Bundy?

 

Skal du banke noen, så gjør det selv, ikke bring med deg en helg gjeng med venner.

Det er bare urettfeigt.

7565112[/snapback]

Meh, det har skjedd mot meg før. Orker ikke være barmhjertelig mot andre som jeg ikke bryr meg. Sånn er det :)

 

Ja, har jo en kompis som er god kompis med han og flere. Han har flere ganger sagt jeg bare skal si ifra hvis det er noe.

Dette er jo ikke folk som bare tar bol og trener litt. Men riktig kosthold. For svære er noen av de.

7565101[/snapback]

hehe, for å være ærlig så hadde jeg ikke backa en kamerat om han hadde prøvd seg ei dama som han visste var opptatt, da har man bare godt av litt deng

7565115[/snapback]

Men de er ikke deg ;)

Lenke til kommentar
Bundy: Jeg vil anbefale deg å ikke lage bråk hvis du ikke har noe å stille opp med

7565141[/snapback]

Driter jeg i. Faktisk.

 

Kick the bundy...

Don't kick the bundy.

Kick the bundy!

*se for seg scener fra South Park*

Men ærlig talt, om det er et feigt nabolag med feige holdninger, trenger ikke du være feig selv.

Stå opp, gjør det solo, få litt bank, men stå for ditt.

Ikke følg strømmen.

7565142[/snapback]

Bryr meg ikke.

Meh, nå skal jeg slutte å provosere.

Lenke til kommentar
Hvis du virkelig innehar disse holdningene, Bundy, så gleder jeg meg til å se deg ute på byen en sen kveld.

7565127[/snapback]

Hvorfor ikke? Jeg er en kynisk jævel :)

edit: det er sånn man blir når man har blitt mobba og banka opp av 4 stk mot 1.

7565140[/snapback]

 

Vel, jeg lover deg at kameratene dine ikke backer deg når det gjelder. Jeg har en bror til å beskytte meg hvis det trengs, og jeg lover deg, det har bare vært nødvendig en gang. Det var den gangen jeg fikk en drapstrussel. Da hadde jeg et par folk i beredskap for å redde mitt eget liv for en sak jeg ikke engang var medskyldig i.

 

Jeg skal si deg en ting, og det er at når du tar "vennene" dine for gitt, så er de ikke der når du trenger dem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...