Fredrik Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Det ligger et lite land Like utenfor Kristiansand Her fins det både leker og dyr Men først vil vi se en gøyal fyr Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Vi har ikke møtt ham før Men vi kjenner'n som TV-sjarmør Det koster mye å bli populær Er det noen som vet hvor stjerna er? Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Vi hører at mange ler Han må være der tingene skjer Han hakke tid til å sitte i bur Nå jubler vi for en kjent figur Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Her kommer Julius som alle vil se Han svinger seg i toppen av et tre Vi hører ham og vet han er på vei Å, Julius, vi venter på deg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Spoiler, please? herre "du e så rar, på en vældig sjarmerende måte" :!: :!: Endret 23. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Hvorfor det? Alle elsker julius-sangen! ^^ Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Om du kjeder deg: 1. du kan ta på den finnlandshette og rane en shell og deretter blir det en high speed chase. Ikke anbefalt hvis du ikke vil til fengsel. 2.Røyke hasj og se på Married with children AKA Bundy 3. du kan jo alltids drikke... Endret 23. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Hahahah! Jeg leste "Her kommer juliess som alle vil se". Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Om du kjeder deg og vil ha adrenalin.1. du kan ta på den finnlandshette og rane en shell og deretter blir det en high speed chase. Ikke anbefalt hvis du ikke vil til fengsel. 2.Røyke hasj og se på Bundy 3. du kan jo alltids drikke... 7564827[/snapback] Hvorfor røyke hasj og se på meg? Hvorfor ikke røyke hasj sammen med meg? Nei, det var det jeg tenkte, du tør ikke du bae juger. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Genialt, darkness|! Juliess er populær, allright:P Lenke til kommentar
Snø Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Om du kjeder deg: 1. du kan ta på den finnlandshette og rane en shell og deretter blir det en high speed chase. Ikke anbefalt hvis du ikke vil til fengsel. 2.Røyke hasj og se på Bundy 3. du kan jo alltids drikke... 7564827[/snapback] Om du virkelig kjeder deg, ta en rånetur og lev ut harryen i deg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Synes jeg ser hun for meg, svinge seg i toppen av et tre Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Bundy: Jeg mente serien married with children;) Det heter Bundy på tv 3 Ellers kan du røyke hasj med Bundy :!: Endret 23. desember 2006 av Fastar Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Bøndi. Ohje. Jeg sitter og ser på den. Uhm. Hjelp det er juleferie eller noe sånn shit? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Bundy: Jeg mente serien married with children;) Det heter Bundy på tv 3 7564849[/snapback] Ja, men da må du si Bundy familien på TV. Eller Al Bundy, damnit du kan ikke si sånt. De stjal forkortelsen fra meg! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg skal beglo deg. 24 timer i døgnet. Bundy, hører du meg? JEG VET HVOR DU BOR! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg skal beglo deg. 24 timer i døgnet. Bundy, hører du meg? JEG VET HVOR DU BOR! 7564865[/snapback] Ja, det er helt greit. Kan ikke du komme på besøk og snakke med meg i steden? Kanskje vi kan, ja.. Ta på hverandre Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg skal beglo deg. 24 timer i døgnet. Bundy, hører du meg? JEG VET HVOR DU BOR! 7564865[/snapback] La oss lage Phonebooth scenario for Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg er opptatt, ellers skulle du gjerne fått ta på meg. Men om jeg får se på deg, så skal jeg ta på deg! En gang hvert femte minutt:P Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Uhm, joda, jeg svinger meg ofte i trær jeg :!: Folk pleier å bruke kalle meg hannkjønn også Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg er opptatt, ellers skulle du gjerne fått ta på meg. Men om jeg får se på deg, så skal jeg ta på deg! En gang hvert femte minutt:P 7564892[/snapback] Sure! Gnikk meg på de rette stedene da. Og ikke på skuldrene som dama(21 år) på coop gjør. Endret 23. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg skal gnikke de rette stedene. Og tro meg, jeg vet hvor de rette stedene er. Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 23. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2006 Hvis du ser en fyllik som røyker hasj.. og sier: BUNDY.. HVOR ER DU...IKKE VÆR REDD! La oss bli litt touchi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg