Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veit ikke, kanskje du har rett. Men mener å huske at det var et annet ord, men what ever.. Takk for hjelpen :) Skal nemlig kjøpe en sånn lue, ikke denne designet. Godt å vite hvilket ord jeg skal ta i bruk når jeg spørre betjening på butikk

Lenke til kommentar
jah jah, frokost er fint :-)

Vært på jobb i litt over en time, fått en telefon 0 e-poster :-)

7374465[/snapback]

Værre for meg! Jeg begynner 8:50 og slutter 15:20 på skolen...

Uheldige lille Almadora...

PS:

Jeg har ny avatar!

7374480[/snapback]

W00t! jeg starta på jobb 06:00 og er ikke ferdig før 15:00

Lenke til kommentar

Dere tar grundig feil hvis dere tror at dere kan slippe unna med spam etter at jeg har lagt meg.

Flere innlegg har blitt slettet pga spam-innhold og kommentarer til poster med spam. Poster som kun inneholder godnatthilsener og godmorgenhilsener er også slettet, og vil fortsette å bli slettet uten videre forvarsel i fremtiden.

Det er helt greit å si "God Morgen", men skriv i det minste noe litt mer vettugt i tillegg til "God Morgen".

Dette innlegget er skrevet i rødt for at dere skal se den bedre, og ja jeg er den store stygge ulven som har spist bestemor

:devil:

Hvis dere har kommentarer til moderering kan dere rapportere innlegget eller sende en PM. Det skal IKKE Kommenteres her i SO6. Nå som SO begynner å gå seg litt til, vil det også kunne taes i bruk hardere skyts enn delete-knappen, så jeg anbefaler dere å oppføre dere, så slipper dere å få warn.

Lenke til kommentar
Skjer med at jeg får dratt meg opp av senga, labbe ned på bussen og kommet meg på skolen i full trøtthet og så finner jeg ut at vi ikke trenger å møte opp før klokka 12 =(

7374520[/snapback]

Nice det da ;)....jeg må stikke på skolen. Men i dag har jeg ihvertfall noe å glede meg til

når jeg kommer hjem igjen ( Prison break og Heroes )

Snx :wee:

Lenke til kommentar
Hvis dere har kommentarer til moderering kan dere rapportere innlegget eller sende en PM. Det skal IKKE Kommenteres her i SO6. Nå som SO begynner å gå seg litt til, vil det også kunne taes i bruk hardere skyts enn delete-knappen, så jeg anbefaler dere å oppføre dere, så slipper dere å få warn.

7374513[/snapback]

Sender du ut refs til de som spammer ? Eller en liten påminning ? Å refs om det fortsetter ?

Lenke til kommentar
W00t! jeg starta på jobb 06:00 og er ikke ferdig før 15:00

7374503[/snapback]

Ja? Da har jeg lenger skole en deg :cry:

Edit. Holder med 1 quote her. Maks 2 quotes pr. post, takk.

7374530[/snapback]

Øh, ja, lengere skole, men du starter senere

Og ja jeg er ferdig på jobb 15:00 irsktid, altså 16:00 norsk tid :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...