Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Intressant samtale med julenissen gjennom MSN.

 

 

 

Vomitcum. sier:

i like to stick a finger or two up in my anus

Santa Claus sier:

That's great!

Vomitcum. sier:

Yeah, you do the same?

Santa Claus sier:

Ho ho ho!

Vomitcum. sier:

hahaha

Santa Claus sier:

Ho ho ho!

Vomitcum. sier:

i knew it!

Santa Claus sier:

Really?

Vomitcum. sier:

yeah

Santa Claus sier:

Yup.

 

Endret av Axes
Lenke til kommentar
Vi har 37 " LCD og 25 kanaler :cool:

7552614[/snapback]

Hey, se om du klarer å slå det jeg har på rommet mitt hos mora mi, en 30" CRT med en skurrete TVN- kanal og utydelig SVT2! (har rommet mitt i kjellerstua) :p

 

Dere har i hvert fall ikke større TV enn hos mora mi. 42" plasma tror jeg, og har ikke telt kanalene, men tror det er flere enn dere har! :tease:

 

Edit: Krøll og skriveleifer kommer fra jordens indre i håp om å knuse dere! :ph34r:

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Hei på dere godtfolk!

 

I juletidens ånd tenkte jeg at jeg skulle dele med dere kjære OT-gjengere hva jeg husker av min noe turbulente gårsdag. Obs! Mye lesing.

 

Det er Juleball på skolen, kvelden før årets siste skoledag - en lystig aften. Men dog, til tross for at jeg ble enig med meg selv om å ikke bli helt kanon foran hele skolen med venner og kjente og diverse umyndige krek fra øvrige klassetrinn gikk det som det pleier å gå med meg og kong alkohol: Jeg våkner(tro det eller ei i min egen seng) med diverse blåmerker og må bli fortalt hva i helvete som har skjedd store deler av fåregående kveld.

 

Så til det jeg husker :)

 

Det starter naturlig nok hjemme hos en kompis, med fin dress, paraply og en plastpose med øl - harry som faen og jeg digger det. :wee: Paraplyen er selvfølgelig borte vekk nå, men med unntak av mer enn et par hjerneceller tror jeg det heldigvis er det eneste jeg har tulla bort. Takk og pris! Ja, også går det så sin gang, etter et par timer begynner det å stå til med kveldens fjortisfyll. Carl M er vel like genial som mange andre etter et par øl og får det for seg at han begynner å bli edru og det at det skal bekjempes koste hva det koste vil. Også er jeg ikke akkurat en innbitt alkoholiker så det skal ikke fantastiske mengder alkohol før jeg sjekker opp lyktestolper og mister enhver even til å verken stå eller sitte - dette ser ikke særlig lyst ut. Jeg tyller i meg det jeg klarer å finne av assortert sprit og hetvin og kvelden er i boks.

 

Etter at spriten får lov til å begynne å virke begynner det følgelig å forsvinne større deler av det jeg husker. Her er i hvert fall det jeg husker videre:

 

Klokka nærmer seg åtte, da begynner ballet, og jeg lykkes i å surre meg inn i en drosje. Jeg vet ikke engang hvem av de andre som var i drosja, men tror du ikke at jeg klarer å spandere hele turen på dem og - det var i alle fall ikke et øre i lommeboka mi idag. :(

 

Så tar vi det punktvis: Det var lokalet og masse folk, lite lys og noe live musikk. Gåturen hjem sammen med en kamerat ved ukjent tidspunkt. Jeg låser meg inn, forsøker forgjeves å logge meg inn på WoW gjentatte ganger og så er blir det svart.

 

Og nå etter ikke akkurat aktiv utspørring finner jeg ut at jeg antakeligvis ble hevet ut fra skolens Juleball 2006.

 

Her snakker vi klasse folkens!

 

Jeg har sikkert prøvd å banke opp noen uten videre hell(ingen såre knoker, bare en vond tommel av en eller annen grunn). Jeg syns faktisk å huske å bli veldig irritert over ett eller annet mens jeg var der. Heldigvis har jeg selv ikke fått noe bank tilbake og har ikke mer enn en kul i bakhodet og et blåmerke på ryggen etter noe fall og greier. Ja, også fant jeg bark i håret mitt mens jeg var på jobb idag.

 

Min Idiot-of-the-Year Award går jammen til megselv.

 

Men så til den lyse siden av historien min: Til tross for den obligatoriske fyllesjuka har jeg hatt en fortreffelig dag idag. Jeg har spydd og sovna på badet, for så å bli funnet og ledet til senga mi av en lettere forfjamset søster, uten(!) å skitne til dressen og hatt en usedvanlig god natts søvn. Den varte desverre litt for lenge og jeg sov rett igjennom alt som heter siste skoledag. Som sikkert var like greit, de klassekameratene jeg møtte idag så rart nok på meg som det var. Før jobb har jeg faktisk klart å kjøpe 80% av julegavene mine i år, for meg er ikke det en rent liten bragd heller og skuldrene mine har sunket en god del hakk. Det har vært vanvittig travelt de siste ukene og jeg har ikke fått kjøpt en eneste julegave før nå. Videre har det vært en god del timer jobbing som faktisk ikke er det værste jeg vet heller, og det er en ypperlig plass for å få siste del av bakrusen ut av systemet. Ja, også tjenes det sårt trengte penger før jul i tillegg.

 

Så nå sitter jeg bare her og skriver vås i påvente av å få høre det gang på gang på skolen etter nyttår - ja også fra de jeg måtte ha kontakt med over jula. Det er bare å ta det med et smil, jeg tror de fleste vet at jeg og alkohol matcher relativt dårlig. Nyttår neste!

 

Herlig med ferie folkens.

 

Lang post, jeg tror jeg logger av :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...