Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man kan endre "Standard Browser" instillingene?

 

Vil ikke ha Firefox som standard lenger...

7551468[/snapback]

Og vips så har man fått en advarsel. Support har ALDRI vært tillatt i denne threaden og det står klart å tydelig i reglene. De er der for en grunn, vær så snill å følg de.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg bare si noe. Jeg syne det er litt problematisk om jeg lurer på noe, pc relatert, så lager jeg en ny tråd. og sånt, men så svarer ingen, eller de svarene jeg får er dårlige. Da er det ikke rart jeg kommer desperat til SO, der det faktisk alltid er noen. Og som for det meste kan hjelpe.

7551709[/snapback]

Selvagt, det hadde vært enkelt med en stor support-thread, benekter ikke det faktumet, men ledelsen ønsker ikke en slik supportthread og da må man bare følge det.
Lenke til kommentar
1" forskjell! 1! Hrmf! Våres ser sikkert penere ut. Vi har fint bord og.

7551527[/snapback]

Vi har 50" i stua, med hjemmekino annlegg til 53.000.

Jeg skal kjøpe meg en 47" til å henge på veggen her på rommet, det hjemmkino annlegget koster bare 19k, men det holder.

Og annlegg til 109k som brukes til musikk, for ikke å nevne at huset kostet 10 mill.

Bilen er en ferrari f50.

 

 

 

 

 

 

 

...but no :(

Lenke til kommentar

Logitech G25 er som en drøm som har gått i oppfyllelse, eller vent, det er det jo:P

Det er så utrolig kjekt å cruise rundt i city banen(e) i LFS, og det blir bare bedre og bedre, men driftinga går ikke så bra enda:P

Edit: nå fikk jeg dagens latter i dag også, plutseligg hadde noen invitert meg til noe dritt på msn der mange folk kan snakke i lag(husker ikke hva det heter) og jeg ante ikke hvem noen av de var eller noe:P

Det var dagens latter for meg:)

Edit: vi har 24/20" crt tv med 4 kanaler så dere har ingenting å klage på:p

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
1" forskjell! 1! Hrmf! Våres ser sikkert penere ut. Vi har fint bord og.

7551527[/snapback]

Vi har 50" i stua, med hjemmekino annlegg til 53.000.

Jeg skal kjøpe meg en 47" til å henge på veggen her på rommet, det hjemmkino annlegget koster bare 19k, men det holder.

Og annlegg til 109k som brukes til musikk, for ikke å nevne at huset kostet 10 mill.

Bilen er en ferrari f50.

...but no :(

7551736[/snapback]

Utenom det at jeg ikke har en 47" på veggen på rommet (tenkte å kjøpe 40 etter jul) og at bilen er en Jaguar, så stemmer resten med huset til papsen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...