Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fastar, den der følte faktisk magen min.. Pliiiis si at du hadde skikkelig lange og krokete negler med skitt under å gamle sokker som du bare vrengte av mens du gnaget som besatt!

7551099[/snapback]

 

 

Og ja du kan bare drømme... det var himmelsk... anbefaler alle der å gjøre det samme! :)

Lenke til kommentar
Fastar, den der følte faktisk magen min.. Pliiiis si at du hadde skikkelig lange og krokete negler med skitt under å gamle sokker som du bare vrengte av mens du gnaget som besatt!

7551099[/snapback]

 

Skulle gjerne postet et videoklipp hvor en kompis av meg bøyer neglen på stortåa si rett opp.

 

Slik _| <- Negl. :ermm:

Lenke til kommentar

Igår trekte bestekompisen min neglen sin vekk hos legen fordi den var hoven. Han sa det så helt for jævlig ut..

Noen her som har sett via la bam da Onkeln til bam trekker neglen av? Den lukta så ille at de brakk seg etter tur! :D

og med den ekle setningen hopper jeg i dusjer og gjør meg klar til vorspiel.. :)

Endret av Rasch
Lenke til kommentar

Meny-poser. Har hatt mange over på middag og sånt. Blir mye søppel med embalasjer da.

 

Noen som veit hvor jeg før tak i sånne små grønne bøtter til å ha kompost-mat i? Har ikke sånn, bare de gamle papir-posene og da hiver jeg alle restene i søpla fordi det er ekkelt :ermm:

 

Keldon: er to mennensker, pluss en kompis som kommer over til middag 3-4 ganger i uka.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Meny-poser. Har hatt mange over på middag og sånt. Blir mye søppel med embalasjer da.

7551215[/snapback]

Nei, det er ikke så veldig mye :)

 

 

Husker jeg rydda det gamle datarommet for ca 2 år siden. Blei 2 søppelposer søppel og 6 timers rydding. Rommet er på 2x2meter

 

(mye 2 her gitt :wee: )

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...