Luchy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hun kommer opp hit vær ferie for å være hos faren sin, men jeg har så lyst til å dra til henne også sånn at jeg gjør noe får å holde forholdet vårt sammen Skulle bare ønske jeg var eldre eller hadde hatt mer penger. Ville vært så mye lettere da Endret 21. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du begynner nok å vokse snart Luchy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Idag snur sola. Fra og med i morgen blir det lysere og lysere. 7549953[/snapback] *Kattefres* Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skaff deg en deltids jobb på en butikk eller no da Luchy ? Har du ikke muligheten for det ? Julie skaffet seg butikk jobb. Regner ikke med at det er for å få reise hit men, hun får no litt penger. Selv har jeg både jobb og penger så. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *Kattefres* 7550033[/snapback] Give me snow! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skummel katt, mushi ___ Hva skjer i kveld? Det er vel ferie for et par stykker her? Jeg for min del skal bare slaaappe av Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hva skjer i kveld? Det er vel ferie for et par stykker her? Jeg for min del skal bare slaaappe av 7550068[/snapback] Jeg skal kjede meg siden typen jobber overtid. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 *Kattefres* 7550033[/snapback] kul russisk leiemorder katte Give me snow! 7550053[/snapback] Hvor i all verden fant du det bilde? den katta er jo rå Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skaff deg en deltids jobb på en butikk eller no da Luchy ? Har du ikke muligheten for det ? Julie skaffet seg butikk jobb. Regner ikke med at det er for å få reise hit men, hun får no litt penger. Selv har jeg både jobb og penger så. 7550038[/snapback] Tro meg, jeg prøver. Etter jul så skal jeg ta meg en ny runde hvor jeg leverer ut søknader. Alltid fint med penger og med dette så vil jeg også få rå til å reise til Bodø Men kanskj jeg ikke har prøvd hardt nok? Tror nok det er et problem. Jeg må væll få orden på meg selv. Ikke bare for meg, men for kjæresten min også Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) wow, idag er det no orgasmedag eller noe? oO Global Orgasm - December 22nd, 2006 - Peace through Global Ecstasy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WHO? All Men and Women, you and everyone you know. WHERE? Everywhere in the world, but especially in countries with weapons of mass destruction. WHEN? Winter Solstice Day - Friday, December 22nd, at the time of your choosing, in the place of your choosing and with as much privacy as you choose. WHY? To effect positive change in the energy field of the Earth through input of the largest possible surge of human energy a Synchronized Global Orgasm. There are two more US fleets heading for the Persian Gulf with anti-submarine equipment that can only be for use against Iran, so the time to change Earth’s energy is NOW! Endret 21. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Orgasmedagen er imorgen Lenke til kommentar
mushi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvor i all verden fant du det bilde? den katta er jo rå 7550089[/snapback] Jeg googla "angry cat" http://www.dagbladet.no/kultur/2006/12/21/486782.html Sykt mye tøft her. "10 things I hate about the 10 comandments, with Samuel L. Jackson as the burning bush" Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg googla "angry cat" 7550131[/snapback] Den katta der er ifra filmen "Som hund og katt" Endret 21. desember 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Orgasmedagen er imorgen 7550130[/snapback] sant det, men da er det imorgen sola snur og Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 wow, idag er det no orgasmedag eller noe? oO Global Orgasm - December 22nd, 2006 - Peace through Global Ecstasy Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor WHO? All Men and Women, you and everyone you know. WHERE? Everywhere in the world, but especially in countries with weapons of mass destruction. WHEN? Winter Solstice Day - Friday, December 22nd, at the time of your choosing, in the place of your choosing and with as much privacy as you choose. WHY? To effect positive change in the energy field of the Earth through input of the largest possible surge of human energy a Synchronized Global Orgasm. There are two more US fleets heading for the Persian Gulf with anti-submarine equipment that can only be for use against Iran, so the time to change Earth’s energy is NOW! 7550114[/snapback] jeg har bursdag i morgen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jeg har bursdag i morgen 7550147[/snapback] hmm solwank orgasmedagswank bursdagswank ser ut til å bli en travel dag + at jeg skal kjøpe julegaver Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skaff deg en deltids jobb på en butikk eller no da Luchy ? Har du ikke muligheten for det ?Julie skaffet seg butikk jobb. Regner ikke med at det er for å få reise hit men, hun får no litt penger. 7550038[/snapback] Vel, det er jo ganske motiverende å sitte der og tenke på at pengene jeg tjener kan jeg bruke til å treffe deg Selv om jeg ikke trenger å bruke 3000 på det i mnd, så er det en stor del av grunnen til at jeg faktisk fikk fart på meg og skaffa meg jobb. Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg er ferdig med julegavekjøp nå. Skal se ei episode av "my name is earl" også skal jeg ta julevasken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Har Steffy flyttet til Steffyworld igjen hvor realiteten er helt fremmed? 7549165[/snapback] Han har ikke vært borte en gang. 7549177[/snapback] ^^ Er vel en viss sannhet i det ja 7549529[/snapback] Lat som dere ikke er sjalu, alle vet at Steffyworld er det beste stedet på jord. Her finnes kun Quiz Kid Donnie, ikke Darko. Her her vi Armageddon på repeat og Superman Returns er et glemt kapittel. Endret 21. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vel, det er jo ganske motiverende å sitte der og tenke på at pengene jeg tjener kan jeg bruke til å treffe deg Selv om jeg ikke trenger å bruke 3000 på det i mnd, så er det en stor del av grunnen til at jeg faktisk fikk fart på meg og skaffa meg jobb. 7550210[/snapback] Å du er bare verdens søteste Å Luchy, dette får vel være tips til deg det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg