Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hun kommer opp hit vær ferie for å være hos faren sin, men jeg har så lyst til å dra til henne også sånn at jeg gjør noe får å holde forholdet vårt sammen

 

Skulle bare ønske jeg var eldre eller hadde hatt mer penger. Ville vært så mye lettere da :hm:

Endret av Luchy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skaff deg en deltids jobb på en butikk eller no da Luchy ? Har du ikke muligheten for det ?

 

Julie skaffet seg butikk jobb. Regner ikke med at det er for å få reise hit men, hun får no litt penger.

 

Selv har jeg både jobb og penger så.

7550038[/snapback]

Tro meg, jeg prøver. Etter jul så skal jeg ta meg en ny runde hvor jeg leverer ut søknader. Alltid fint med penger og med dette så vil jeg også få rå til å reise til Bodø :)

 

Men kanskj jeg ikke har prøvd hardt nok? Tror nok det er et problem. Jeg må væll få orden på meg selv. Ikke bare for meg, men for kjæresten min også

Lenke til kommentar

wow, idag er det no orgasmedag eller noe? oO

 

Global Orgasm - December 22nd, 2006 - Peace through Global Ecstasy

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WHO? All Men and Women, you and everyone

you know.

 

WHERE? Everywhere in the world, but especially in countries with weapons of mass destruction.

 

WHEN?

Winter Solstice Day - Friday, December 22nd,

at the time of your choosing, in the place of your choosing and with as much privacy as you choose.

 

WHY? To effect positive change in the energy field of the Earth through input of the largest possible surge of human energy a Synchronized Global Orgasm. There are two more US fleets heading for the Persian Gulf with anti-submarine equipment that can only be for use against Iran, so the time to change Earth’s energy is NOW!

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
wow, idag er det no orgasmedag eller noe? oO

 

Global Orgasm - December 22nd, 2006 - Peace through Global Ecstasy

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
WHO? All Men and Women, you and everyone

you know.

 

WHERE? Everywhere in the world, but especially in countries with weapons of mass destruction.

 

WHEN?

Winter Solstice Day - Friday, December 22nd,

at the time of your choosing, in the place of your choosing and with as much privacy as you choose.

 

WHY? To effect positive change in the energy field of the Earth through input of the largest possible surge of human energy a Synchronized Global Orgasm. There are two more US fleets heading for the Persian Gulf with anti-submarine equipment that can only be for use against Iran, so the time to change Earth’s energy is NOW!

7550114[/snapback]

 

jeg har bursdag i morgen :wee:

Lenke til kommentar
Skaff deg en deltids jobb på en butikk eller no da Luchy ? Har du ikke muligheten for det ?

Julie skaffet seg butikk jobb. Regner ikke med at det er for å få reise hit men, hun får no litt penger.

7550038[/snapback]

Vel, det er jo ganske motiverende å sitte der og tenke på at pengene jeg tjener kan jeg bruke til å treffe deg :) Selv om jeg ikke trenger å bruke 3000 på det i mnd, så er det en stor del av grunnen til at jeg faktisk fikk fart på meg og skaffa meg jobb.

Lenke til kommentar
Har Steffy flyttet til Steffyworld igjen hvor realiteten er helt fremmed? :whistle:

7549165[/snapback]

Han har ikke vært borte en gang.

7549177[/snapback]

^^

Er vel en viss sannhet i det ja :wee:

7549529[/snapback]

Lat som dere ikke er sjalu, alle vet at Steffyworld er det beste stedet på jord. Her finnes kun Quiz Kid Donnie, ikke Darko. Her her vi Armageddon på repeat og Superman Returns er et glemt kapittel.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Vel, det er jo ganske motiverende å sitte der og tenke på at pengene jeg tjener kan jeg bruke til å treffe deg :) Selv om jeg ikke trenger å bruke 3000 på det i mnd, så er det en stor del av grunnen til at jeg faktisk fikk fart på meg og skaffa meg jobb.

7550210[/snapback]

Å du er bare verdens søteste :love:

 

Å Luchy, dette får vel være tips til deg det da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...