Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnAnAs

 

Hvor går dere unge ut nå om dagen. Kommer garantert ikke til å gå dit, men når jeg var ung var det millers, snorre og andre steder. Regner med at du går på 20 års steder..

7545426[/snapback]

Jeg går bare på steder der de slipper meg inn med falskt tyveårslegg eller fordi venninnen min kjenner dørvakten, dvs Stravinsky, Cliche og Sportsbaren, ellers henger jeg på attenårssteder der jeg garantert kommer inn :p

7546146[/snapback]

 

 

Stravinsky er jo et sted jeg går på?

Damn.

 

 

Cliche har jeg ikke hørt om og sportsbaren slutta jeg med for lenge siden.

Lenke til kommentar
Jeg ser dere! :p

 

Blah. Jeg hater å ringe andre supportavdelinger. De fleste er så amøbe. Nå har jeg sløst bort to timer pga de ikke kunne svare meg på et enkelt spørsmål.

7547410[/snapback]

:ohmy:

 

 

Alle supportavdelinger suger, du må alltid komme lenger inn i systemet enn de som sitter på support før du finner noen som har peiling

 

Vanligvis ihverfall

Lenke til kommentar

Ikke da jeg var på 1.linje i hvert fall. Og her hos oss er vi i hvert fall ikke så sære at vi ikke kan ringe kunden fra 2.linje og prate med kunden med en gang hvis det er noe. De fleste supportavdelinger virker som å ha en murvegg mellom 1. og 2.linje, og de kan jo absolutt ikke prate med hverandre gjennom denne veggen.

Lenke til kommentar

He he, tid er urelativt :p

 

Om jeg står opp rundt seks om kvelden og spiser mitt første måltid for dagen, er det frokost.

De følgende måltidene er lunsj, middag, aftens, uansett tid på døgnet innen jeg faller i søvn igjen.

 

Sånn er det med tid også.

 

Jeg kan godt si god morgen klokken 2 på natta, eller legge meg til å sove og si god natt / ta kvelds klokken 10 - 11 :p

Lenke til kommentar
Skal du ha warn eller?!  :tease:

7547541[/snapback]

Svært så glad vi var idag da.

 

Hva har Solberg putta på deg, eller i deg ? :ph34r:

7547547[/snapback]

 

Egentlig så er jeg litt smålei av at Herr Solberg driver og vekker meg om natta med hostingen sin, så det er nok ikke det som er tilfelle :p

 

Men når du sier det så er jeg kanskje i godt humør? Jeg var kjempetrøtt i dag morges, men nå har jeg faktisk våknet. Utrolig nok. Hjalp kanskje med frisk luft?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...