Dorian Gray Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vi er ondskapsfulle hele gjengen.. 7546654[/snapback] Kanskje ikke du, men ihvertfall Psilo og Dotten. Sarkastiske manbitches. <3 Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Moderatorer er ikke noe som irriterer meg grenseløst ..jeg blir heller ikke deppa av de da. Det var bare et utbrudd i sinne. "også cool" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vi er ondskapsfulle hele gjengen.. 7546654[/snapback] Kanskje ikke du, men ihvertfall Psilo og Dotten. Sarkastiske manbitches. <3 7546710[/snapback] Dotten er bare søt. Psilo derimot =7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 /signing off god natt folkens! da var det natta for meg! ! ! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jaja. Får følge i Lars' fotspor. Skal definitivt sove. Natta Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Siden det ikke er noe liv her legger jeg meg og good'nightey til dere som er våkne Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nålegger jeg meg med noen jeg ikke kjenner. tok de med fra fest siden de ikke kom seg hjem, inspirert av Fredrikrb (jrg kaller deg RB siden du er grom) Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 aøekrg! Hvorfor har jeg ikke lagt meg?? Nå er det nok! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har overnattingsdag på skola Huff, vanskelig å få sove.. Masse musikk osv. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sovet i 9 timer idag. Trøtt enda. Fæle greier. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ennå våken! Nå er det snart avslutning. SNAART juleferie Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Åhh, shit. Det er jo Torsdag. Trodde det var onsdag jeg. Å jeg skal møte Glenn (UberGoliath, Zande) Spennende. Endret 21. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ennå våken! 7547028[/snapback] Ditto Skulle sovet for lengst, men ble bare ikke av. Begynte å se litt Sex and the City mens jeg drev med noen webting. ;D Skal folket noe morsomt i dag? edit: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Do you remember the timeWhen you realized Father Christmas was just a lie How could it be true They've been lying to you And you just wanted to die And ever since that crusial day Your Christmas-feeling has gone away But don't be sad Have no fear I'll take you into Christmas-mood this year Let me be your Father Christmas tonight (tonight) Klippety-klopp Ding-dong (ding-dong marrily on high) Feels all right Let's make love behind the Christmas-tree Where nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of Jesus I will bring you presents I will give you hugs You can serve me porridge, you can serve me "gløgg" And I promise you that stars will shine When Father Christmas takes you from behind Let me be your Father Christmas tonight (tonight) Klippety-klopp Ding-dong (ding-dong marrily on high) Feels all right Let's make love behind the Christmas-tree Where nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of Jesus ''Rap'': Jingle jingle ho ho Father Christmas says hello You know what I'd like girl I'd like to boom you into my sack And bring you on to my sledge Fly you all the way to the North-pole Yeah We can build us selves a huge igloo Where we can make love And raise kids Aha Small Christmas children Dressed in red We'll have a merry, merry Christmas The whole year through Yeah Let me be your Father Christmas tonight (tonight) Klippety-klopp Ding-dong (ding-dong marrily on high) It feels all right Let's make love behind the Christmas-tree Where nobody sees us Hooray, hooray It's the birthday of Jesus Hooray, hooray It's the birthday of Jesus Endret 21. desember 2006 av clvn Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jobbe ? Om det er morsomt. Siden jeg ikke tørr å spørre om jeg får mer fri. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 da var man klar for siste skoledag. pepperkakespising og opplegg i gymsalen. skjønner egentlig ikke hvorfor vi må være der i dag Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 da var man klar for siste skoledag. pepperkakespising og opplegg i gymsalen. skjønner egentlig ikke hvorfor vi må være der i dag 7547044[/snapback] Sosialt og miljø. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser ut som jeg skippa avslutninga på skolen vår, til fordel for banken. Funker igrunn helt greit. Blir mye forumnerding på meg ser det ut som. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jaja. en liten tur innom skolen nå straks, også er det juleferie på meg også. Ser egentlig ikke poenget med å komme i dag. jaja Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 jaja. en liten tur innom skolen nå straks, også er det juleferie på meg også.Ser egentlig ikke poenget med å komme i dag. jaja 7547128[/snapback] Enig, jeg husker at siste skoledagen bare var bortkasta tid Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ...derfor blir man hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg