Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnAnAs

 

Hvor går dere unge ut nå om dagen. Kommer garantert ikke til å gå dit, men når jeg var ung var det millers, snorre og andre steder. Regner med at du går på 20 års steder..

7545426[/snapback]

Jeg går bare på steder der de slipper meg inn med falskt tyveårslegg eller fordi venninnen min kjenner dørvakten, dvs Stravinsky, Cliche og Sportsbaren, ellers henger jeg på attenårssteder der jeg garantert kommer inn :p

Lenke til kommentar
Tjänare forumet... hva skjer?

7546093[/snapback]

Er knall våken, selv om jeg tok sovepiller klokka 9. Så har timene flydd med gta multiplayer : /

En kompis dro for 10 min siden, bytta på gta

7546131[/snapback]

Hehe kan være litt moro å holde seg våken på sovepiller også noen ganger... en jeg kjenner tok 7 zopiklone før han kom på besøk en gang. Tilfeldigvis så satt jeg å så på catwoman og flere ganger kunne han sverge på at han så en katte som gikk over gulvet :p

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Hehe kan være litt moro å holde seg våken på sovepiller også noen ganger... en jeg kjenner tok 7 zopiklone før han kom på besøk en gang. Tilfeldigvis så satt jeg å så på catwoman og flere ganger kunne han sverge på at han så en katte som gikk over gulvet :p

7546154[/snapback]

 

 

hahah, så bra.

 

 

Fader så merkelig det er å ha fri, får følelsen av at man ikke har noe å gjøre.. Og at man ikke kan gå å legge seg sånn uten videre.

What to d0 ?

Lenke til kommentar

Jeg hadde sånn fint tro du er inni filmen øyeblikk, jeg å en kompis hadde glodd på dumboksen hele dagen, så kl 8 på kvelden finner vi ut at vi skal se Ringenes herre triologien. Vi er i slutten av siste film da kompisen min snur seg mot meg, jeg er 100% sikker på at han er gollum og skvetter smått...Han snudde seg sakte mot meg og smilte, og jeg bare iiik!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...