SideburnsKongen Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ahh, siste skoledag i morra.. bare sånn halv dag, bare kose oss... blir digg med ferie... Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Ahh, siste skoledag i morra.. bare sånn halv dag, bare kose oss... blir digg med ferie... 7545472[/snapback] Siste skoledag blir kos ja! Vi skal ha finaler i innebandyturnering på morgenen og sånn underholdningsgreier etter på! Med gløgg og pepperkaker! Det blir kooos Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Eline! Hvordan går det, søta? Long time no see! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Det går strålende! Snart jul jo! Med deg da? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har det suuupert Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg har det suuupert 7545582[/snapback] Du har det supert. Det åpner jo opp for diskusjon. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Keldon: beklager da. Skal jeg lyve og si at jeg har det rævva? Eneste negative i livet mitt for tiden er en ikke-fungerende pc og en juleferie som tilbringes på feil sted. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Gudd kveld alle. Siden WoW er fucket som alltid kommer jeg inn hit. 5 dager igjen til jul og det finnes ikke julestemning her. Snø? Kor? Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Keldon: beklager da. Skal jeg lyve og si at jeg har det rævva? Eneste negative i livet mitt for tiden er en ikke-fungerende pc og en juleferie som tilbringes på feil sted. 7545627[/snapback] Du kan ha et problem uten at du må fyre av et skudd gjennom sentralnervesystemet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tilbake fra jobb, en noe uvanlig arbeidsdag (det hører du ikke meg si ofte) var det også. Kom ut etter å ha låst butikken og slikt, og ser en gjeng ungdommer i ring rundt en krykke og en person. Helvete, hva skjer her liksom. Joda, en mann på 36 har altså falt om, med smerter i brystet tydeligvis. Ungdommene fant ham, ringte 113, og etter det var de mest ubrukelige i grunn. Takk gud for at Fredrik kom til unnsetning. Så fikk vi i hvert fall frie luftveier, sjekket at han pustet og reagerte. Etter det kom det ei sykepleier forbi som tok over litt mens jeg måtte holde ham fast, siden han hadde kramper og kastet hodet litt rundt. Så i stedet for at hodet hans smalt i asfalten ble det heller hånden min. Så kom sykebilen og vi la ham i stabilt sideleie og så gikk jeg. Det føles... rart. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Tilbake fra jobb, en noe uvanlig arbeidsdag (det hører du ikke meg si ofte) var det også. Kom ut etter å ha låst butikken og slikt, og ser en gjeng ungdommer i ring rundt en krykke og en person. Helvete, hva skjer her liksom. Joda, en mann på 36 har altså falt om, med smerter i brystet tydeligvis. Ungdommene fant ham, ringte 113, og etter det var de mest ubrukelige i grunn. Takk gud for at Fredrik kom til unnsetning. Så fikk vi i hvert fall frie luftveier, sjekket at han pustet og reagerte. Etter det kom det ei sykepleier forbi som tok over litt mens jeg måtte holde ham fast, siden han hadde kramper og kastet hodet litt rundt. Så i stedet for at hodet hans smalt i asfalten ble det heller hånden min. Så kom sykebilen og vi la ham i stabilt sideleie og så gikk jeg. Det føles... rart. 7545686[/snapback] Drit bra! du kan være stolt av deg selv, det du gjorde kan faktisk ha reddet han. Bare det at du turte å gjøre noe vitner på at du er en person med vett i hode Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jippi, her er det meldt sol og 9'C på julaften. Nesten så det er vurderbart å bade ute bare på trass Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hverdagshelt du fredrik. Etter det jeg har sett har du alltid lekt litt tøff utapå. ,men du har fin myk pels innvendig. *stryke* Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Fredrik saves the day! *savne "fredrikrb"* Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jingle bells, undead spells, tauren burn in hell, troll cast spell, hit themselvs and lose a lot of health, YEY! Akkurat hørt på global chat på Quel'thalas serveren i WOW! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Jingle bells, undead spells, tauren burn in hell, troll cast spell, hit themselvs and lose a lot of health, YEY! Akkurat hørt på global chat på Quel'thalas serveren i WOW! 7545803[/snapback] Hva blir det neste? Silent fight? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 :--) Glad jeg klarte å holde hodet kaldt jeg, egentlig overrasket over meg selv, over hvordan jeg taklet det. Håper virkelig det går bra med ham. Får vel vite det før eller siden, da han visstnok er fast kunde på jobben. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 :--) Glad jeg klarte å holde hodet kaldt jeg, egentlig overrasket over meg selv, over hvordan jeg taklet det. Håper virkelig det går bra med ham. Får vel vite det før eller siden, da han visstnok er fast kunde på jobben. 7545843[/snapback] Imponert, det er jeg virkelig Men nå drar jeg på fest snakkes folkens, jeg er nok er i natt å fylleposter så vær beredt! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Lurer på om jeg skal spise potetgull i kirken imorra.....Kunne vært gøy å se effekten....Natta folkens...Jeg er lei av å kode hjemmeside.... Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Naise..fikk et innlegg av meg hotlenka fra forsiden på HW.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg