Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, aight.

 

Hehe, kjenner til den følelsen. Har hatt billett til flere konserter som jeg rett og slett ikke turte å dra på tilslutt.

 

Og når jeg skulle på Nightwish på Rockefeller måtte jeg gå rundt kvartalene i over 1 time før jeg turte å stå i køen. Men når jeg først kommer inn i lokalet er det ingen problem å slå seg helt løs. Det er en slags befriende følelse å bare være en i den store mengden.

7539722[/snapback]

Nightwish? Er vell ikke store fansen kan jeg tro, bare sånne jenter med farget, langt hår på 14 år? :p Slayer, Cannibal Corpse og andre fans er litt større, mer ville.

Lenke til kommentar

Har ikke det..bare smørboks..faen da. Må vel være cirka en spiseskje?

 

Det var faktisk alle typer folk på den Nightwish-konserten. Rockefeller har 18 års aldersgrense, husk. Til og med noen eldre folk der (40-åringer)

Men det var likevel totalt utsolgt. Husker jeg så noen skikkelig sure smågoth-fjortiser i fullt gear som ikke slapp inn og satt på fortauet over gata og grein. Hehehe.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jeg tok tipset ditt Mushi..satsa på 3-4 spiseskjeer. Det gjør sikkert ikkeno om det blir for mye, men da smaker det vel bare smør av sausen.

 

Måtte bare ta en råsjans siden ostesnitzelene var nesten ferdig. Takk, pus-hi.

 

Får vel ete nå da :) Rart tidspunkt å spise middag på kanskje..menmen.

 

Edit: Sausen ble god. Komme og spise, Mushi?

 

Enslaved er også evig rått liveband. Grutle har sinnssykt utstråling på scenen.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...