Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så du er størst fan av Nintendo, Fox?

7539595[/snapback]

Sega nr 1

Nintendo nr 2

Sony nr 3

 

Pga jeg oppvokste med sega, så etterhvert med nintendo :)

 

Hvem hater Sonic? :love:

 

Spilte mye sonic da jeg var liten, så gikk jeg over til nintendo og spilte goldeneye 007. Da PS2 kom, spilte jeg med kompiser i WWE.. Fyfaen! WWE er verdens beste spill

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Har ei hel hylle full av musikk-DVD'r. Kjøper det mye oftere enn filmer, faktisk. Men av en eller annen grunn overvinner jeg menneskefrykten min når jeg er på en stor konsert med 10000 andre. Da glemmer man at man er et individ, på en måte og bare flyter med de andre. Men jeg må ha ståplass nede ved scenen ellers tør jeg ikke.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Sega nr 1

Nintendo nr 2

Sony nr 3

 

Pga jeg oppvokste med sega, så etterhvert med nintendo :)

 

Hvem hater Sonic?  :love:

 

Spilte mye sonic da jeg var liten, så gikk jeg over til nintendo og spilte goldeneye 007. Da PS2 kom, spilte jeg med kompiser i WWE.. Fyfaen! WWE er verdens beste spill

7539675[/snapback]

Jeg vokste opp med den første Nintendoen som kom, og når jeg var 4-5 år gammel så fikk jeh Super Nintendo. Men når jeg ble noen år eldre fikk jeg meg Playstation. Å etter det har jeg vært Sony "fanboy", men skal ikke kjøpe meg PS3

 

Jeg har Snes btw :ph34r:

 

Er ikke noe særlig glad i Sonic. Spilte det litt som liten, men ikke mye. Husker en venn av meg hadde et utrolig fet spill til Sega, men husker ikke hva det heter. Spilte også mye Goldeneye ja. Var den beste i venneflokken :D

Og hva er WWE?

Endret av Luchy
Lenke til kommentar

Hehe, kjenner til den følelsen. Har hatt billett til flere konserter som jeg rett og slett ikke turte å dra på tilslutt.

 

Og når jeg skulle på Nightwish på Rockefeller måtte jeg gå rundt kvartalene i over 1 time før jeg turte å stå i køen. Men når jeg først kommer inn i lokalet er det ingen problem å slå seg helt løs. Det er en slags befriende følelse å bare være en i den store mengden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...