WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor Skriver Du Med Stor Bokstav I Hver Setning Jeg Synes Det Er Litt Irriterende Jeg Synes Ikke Dere? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor Skriver Du Med Stor Bokstav I Hver Setning Jeg Synes Det Er Litt Irriterende Jeg Synes Ikke Dere? 7536594[/snapback] Nei. Jeg skal lage dikt nå, om det å være emo. Gled dere. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Send meg diktet på PM. Må stikke nå. Later! Endret 19. desember 2006 av Delusion Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg skal lage dikt nå, om det å være emo. Gled dere. 7536632[/snapback] Nå skal jeg lage et dikt om det å være emo: Wraææææææl!! Hyyyyyl!! Skriiiiiik! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor Skriver Du Med Stor Bokstav I Hver Setning Jeg Synes Det Er Litt Irriterende Jeg Synes Ikke Dere? 7536594[/snapback] Nei. Jeg skal lage dikt nå, om det å være emo. Gled dere. 7536632[/snapback] det har jeg gjort for en stund tilbake =D Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor Skriver Du Med Stor Bokstav I Hver Setning Jeg Synes Det Er Litt Irriterende Jeg Synes Ikke Dere? 7536594[/snapback] Fordi jeg skrev en skrekkhistorie, med noen skikkelig skumle ting, som hadde navn. Og som man kanskje husker fra norsktimene: navn skrives med stor forbokstav Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse" and "I had to help my uncle jack off a horse". Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvorfor Skriver Du Med Stor Bokstav I Hver Setning Jeg Synes Det Er Litt Irriterende Jeg Synes Ikke Dere? 7536594[/snapback] DU er irriterende Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 EMODIKT: EMO Kniven den er skarp idag den fyller meg med velbehag kniv er IMO bedre enn sag den skreller av huden, lag på lag. Blodet strømmer, jeg lager ingen mine skal jeg være helt ærlig, er det ingen pine jeg hadde en venn engang, hun het Line hun lot meg låne knivene sine. Line er ikke med oss mer hun er ikke her, med oss og ler kjæresten hennes, han som het Per er den eneste som sannheten egentlig ser! Emo er farlig, det skader din kropp alt kan være over, raskere enn et hopp slutt med det, gå over til sopp da vil du få det virkelig TOPP! Copyright Erik all rights reserved lolaholic if u copy this I'll burn ur soul and go banansas with your friends. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) EMODIKT: 7536730[/snapback] LOL .. eid dikt.. .flink du Endret 19. desember 2006 av Skrollan Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Skrollan: Why thank you. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Mitt dikt er skrevet på emospråk! Tha pain.. I cut myself to se how much it bleeds The pain, I feel it, it makes me sleep I see the blood, poring down my vein, I wish mom hadn’t, hadn’t pulled the blades down the drain. I sit her now, with my pain Noting to cut it away with Please give me your knife I want to waist my life. If you have a problem, do like me Cut yourself, deep. I want to cut myself to se how the pain inside disappears You don’t know anything about my fears Emo4life ...By Mirna (emo) Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 DU er irriterende7536719[/snapback] Bwahaha, du er sur på meg siden jeg ga dårlig respons på den dårlige avataren din som du har voldtatt til det ytterste. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) DU er irriterende7536719[/snapback] Bwahaha, du er sur på meg siden jeg ga dårlig respons på den dårlige avataren din som du har voldtatt til det ytterste. 7536782[/snapback] Whah? Hva er det du snakker om nå da? Edit: aah. Ja.. det såra meg ytterst mye. Kommer til å kutte meg selv til søvne nå fordi en 14 år gammel gutt mislikte avataren min. Endret 19. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 drit i det da. Ikke snakk med han, han vil krangle. Komenter min virksomhet som EMO! Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 drit i det da. Ikke snakk med han, han vil krangle Jeg vil ha ikke krangle. Alle er venner Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 JAAA Det er bra. Skal vi ha teaparty, eller knife? Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er bra. Skal vi ha teaparty, eller knife?7536807[/snapback] Slumberparthey! Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 sofaen og riskrem er det eneste jeg har her i livet akkurat nå Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg gjømmer meg bak mitt lange hår kun onde tanker er hva jeg får Jeg tar opp kniven og kutter min åre en på armen, en på låret Det renner ut blod i vask og i do Her i huset mitt på Mo En orgasmisk følelse fyller min kropp Strålen fra armen har ingen stopp Jeg stenger for blodet så jeg ikke dør Og håper at nå vil alt bli som før Blir jeg reddet så skal jeg bli sterk Motstå sopp og øreverk Emo det er hva jeg er Jeg tror mitt liv er til besvær At jeg er tragisk er noe jeg vet Vi sees i himmelen din dumme potet Sux? JEPP! måtte ha en givende avslutning Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Åh, så kjekt dere har det med å gå løs på emos. Funfun. Jeg har en jævlig dårlig dag, og har mest av alt lyst til å kaldkvele lillebroren min. Men jeg er heller med på teaparty, jeg kan ta med hjemmelagde kjeks og karameller ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg