Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg klemret fingeren min på nattbordskuffen tidligere i dag. Jeg kjente smerten svi som tusen brennende nåler gjennom min forpinte sjel. En evighet i et sekund denne verdens skjærsild. I min ensomhet klemte jeg enda hardere for å få ut smerten fra mitt indre. Og det var godt.

7536219[/snapback]

 

... I dag var jeg på Ondskapens Kjøkken, og bakte Paien av Tapte Sjeler.

Og.. eh.. jeg satte den i Vinduet til Helvete. Dermed ble den avkjølt som Døden selv.

Og, øh.. da skar jeg den opp med Brødkniven av Tusen Øyne, og fortærte den, med Vinterens Kalde Melk til. Etterpå satte jeg Serviset fra Trollenes By i Djevelens Oppvaskmaskin.

 

To be continued...

 

Edit: Nå stikker jeg ut, for å kjøpe Evighetens Julegaver! :w00t:

Endret av Arinomi
Lenke til kommentar
Jeg Kutter ikke mitt kjøtt åpent med andre mennesker, for jeg er evig alene i denne kalde verdenen, full av falske mennesker som tror de er som meg.

7536251[/snapback]

Jeg skjønner deg så godt. Det var dypt sagt. Virkelig, jeg tror du er den beste emoen ever!! Åhh, kan jeg kysse emokniven din?

7536263[/snapback]

 

The use of knives to cut is oh so wrong. The knife is a tool of murder and a tool of butter smearing. My soul scream as I hear you earthlings minuse and abuse, a razorblade is the only think that kiss my flesh.

 

Oh, and english is totally the emo lanuage.

Lenke til kommentar

Nei, det funker ikke sånn, Delusion! Du må ha en grunn til hvorfor du kutter deg. En smerte som gnager!! Og istedet for å gjøre som de normale menneskene, å snakke om smerten eller hva, så kutter du deg! Det er godt, se blodet renne, kjenne smerten ett annet sted enn i ditt hjerte.

Endret av Demille
Lenke til kommentar

Vel, jeg har det rimelig vondt, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Dette var vanskelig. :(

 

Nei, uff, sorry. Den var stygg. Sitter her og venter på at folk fra farssida skal komme på besøk. Søstera mi har bursdag. Hadde sikkert vært koslig å ha dem her, hvis vi hadde hatt kontakt med dem ellers i året. No dritt det der.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...