Skilpadde Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg klemret fingeren min på nattbordskuffen tidligere i dag. Jeg kjente smerten svi som tusen brennende nåler gjennom min forpinte sjel. En evighet i et sekund denne verdens skjærsild. I min ensomhet klemte jeg enda hardere for å få ut smerten fra mitt indre. Og det var godt. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ser du :D Det hjelper! La oss skade oss, sammen! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det hjelper! La oss skade oss, sammen! 7536231[/snapback] Jaa *kaste seg ned trappa* ÅÅH, så godt. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg Kutter ikke mitt kjøtt åpent med andre mennesker, for jeg er evig alene i denne kalde verdenen, full av falske mennesker som tror de er som meg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 *kaste seg ned trappa*ÅÅH, så godt. 7536240[/snapback] Du gjør det feil. du kan låne emokniven min Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg klemret fingeren min på nattbordskuffen tidligere i dag. Jeg kjente smerten svi som tusen brennende nåler gjennom min forpinte sjel. En evighet i et sekund denne verdens skjærsild. I min ensomhet klemte jeg enda hardere for å få ut smerten fra mitt indre. Og det var godt. 7536219[/snapback] ... I dag var jeg på Ondskapens Kjøkken, og bakte Paien av Tapte Sjeler. Og.. eh.. jeg satte den i Vinduet til Helvete. Dermed ble den avkjølt som Døden selv. Og, øh.. da skar jeg den opp med Brødkniven av Tusen Øyne, og fortærte den, med Vinterens Kalde Melk til. Etterpå satte jeg Serviset fra Trollenes By i Djevelens Oppvaskmaskin. To be continued... Edit: Nå stikker jeg ut, for å kjøpe Evighetens Julegaver! Endret 19. desember 2006 av Arinomi Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg Kutter ikke mitt kjøtt åpent med andre mennesker, for jeg er evig alene i denne kalde verdenen, full av falske mennesker som tror de er som meg. 7536251[/snapback] Jeg skjønner deg så godt. Det var dypt sagt. Virkelig, jeg tror du er den beste emoen ever!! Åhh, kan jeg kysse emokniven din? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Du gjør det feil. du kan låne emokniven min 7536254[/snapback] Åw, sowwy. Takk for veiledning. *kuttekuttekutte* Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hørte jeg emo? Kan jeg også få låne emokniven din Demille? Jeg ble nemlig frelst av noen emoer i helga. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hørte jeg emo? Kan jeg også få låne emokniven din Demille? Jeg ble nemlig frelst av noen emoer i helga. 7536280[/snapback] Jaseff :D Jo fler jo bedre. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Å, herlig! Det var nemlig to emojenter på 18årsfesten jeg var på. De drakk noen øl, klinte i badekaret og skjærte seg selv. Jeg ble så fascinert at jeg tror nesten det må prøves ut. Men må kanskje drikke en øl først? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg Kutter ikke mitt kjøtt åpent med andre mennesker, for jeg er evig alene i denne kalde verdenen, full av falske mennesker som tror de er som meg. 7536251[/snapback] Jeg skjønner deg så godt. Det var dypt sagt. Virkelig, jeg tror du er den beste emoen ever!! Åhh, kan jeg kysse emokniven din? 7536263[/snapback] The use of knives to cut is oh so wrong. The knife is a tool of murder and a tool of butter smearing. My soul scream as I hear you earthlings minuse and abuse, a razorblade is the only think that kiss my flesh. Oh, and english is totally the emo lanuage. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Nei, det funker ikke sånn, Delusion! Du må ha en grunn til hvorfor du kutter deg. En smerte som gnager!! Og istedet for å gjøre som de normale menneskene, å snakke om smerten eller hva, så kutter du deg! Det er godt, se blodet renne, kjenne smerten ett annet sted enn i ditt hjerte. Endret 19. desember 2006 av Demille Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Lurer på når emoene en dag skal få opp øynene å se hvor teite de egentlig er. Og en ting, når skal en emo faktisk inse at han/hun er emo? Har aldri møt noen som faktisk innrømmer det. Jiises. Endret 19. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Vel, jeg har det rimelig vondt, men er usikker på hvordan jeg skal gå frem. Dette var vanskelig. Nei, uff, sorry. Den var stygg. Sitter her og venter på at folk fra farssida skal komme på besøk. Søstera mi har bursdag. Hadde sikkert vært koslig å ha dem her, hvis vi hadde hatt kontakt med dem ellers i året. No dritt det der. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Emoer er teite punktum Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Emoer er rare, ikke på en positiv måte Endret 19. desember 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nei men hva i granskauen. Jeg synes du ser litt emo ut på bildet ditt jeg, Demille? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Demille er emo! Hun har bare ike innrømt det enda. Lenke til kommentar
Delusion Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Akkurat. Så det er sånn landet ligger. Javel ja. Tenkte meg det var noe muffens her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg