Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Da er vi enige da, sukkerklumpen 7534244[/snapback] Fint. Er ikke no vits i å krangle vettu prinsen Det resulterer ikke at jeg er prinsessa. Endret 19. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Haha! Uansett, slike "diskusjoner" som mellom Neppe og meg akkurat nå har egentlig en veldig fin linje mellom å være koselig og å være frekke. Ironi og Sarkasme er brødre, men de fungerer ikke vel sammen. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Så lenge man ikke tar seg så utrolig nært av det så er det vel ikke noe problem. Finnes sikkert av de som totalt flipper av sånt. Selv ser jeg ikke vitsen i det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Så lenge man ikke tar seg så utrolig nært av det så er det vel ikke noe problem. Finnes sikkert av de som totalt flipper av sånt. Selv ser jeg ikke vitsen i det. 7534261[/snapback] Jeg tror jeg liker tankegangen din, til tider, veldig godt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Som jeg pleier å si i kantinekøa på jobb. "Jeg har iallefall ikke en mobil i håret". Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Var en kunde innom her og leverte en laptop, alt på skjermen var opp ned, samt lavt volum. Så enkelt var det å fikse det: Instillinger - Skjerm - Rotasjon. Volum - Var bare å vri på volumknappen på siden av pc`en. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Pappa var borti ei som klaget på at kabeltven hennes ikke fungerte. Eller, tven fungerte ikke. Hun hadde ikke satt inn batterier i fjernkontrollen da hun trodde at strømmen kom fra tven, siden hun hadde satt i en strømkontakt. Endret 19. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Ja huff. Folk som ikke kan med data altså. *ironi* Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Ja huff. Folk som ikke kan med data altså. *ironi* 7534281[/snapback] Er du så flink med informasjon da? Endret 19. desember 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 hva? lol, tror ikke du skjønte den der snittleif. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Mye morsomme kunder ja Ei dame som leverte en trådløs oppladbar telefon og klaget over at den nesten smeltet. Ikke noe rart når hun hadde satt i ikke-oppladbare batterier. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 hva? lol, tror ikke du skjønte den der snittleif. 7534290[/snapback] Mulig det, men det virker ikke som om du helt skjønte heller Samme det, jeg skal gå og lage middag. Ja, middag. Begynner man på jobb 3 så må man spise tidlig middag Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Haha xD Ingen som har tørket puddelen? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 hva? lol, tror ikke du skjønte den der snittleif. 7534290[/snapback] Mulig det, men det virker ikke som om du helt skjønte heller Samme det, jeg skal gå og lage middag. Ja, middag. Begynner man på jobb 3 så må man spise tidlig middag 7534301[/snapback] jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Det var noen på alderen 20-22 år som spurte pappa om internett. Da han skulle innstallere hos dem, så spurte han hvor datamaskinen var i huset. Problemet var at de hadde ingen. De skulle ha internett på tve, siden de hadde hørt at de kunne få det gjennom tven. (Sikkert noen som har blanda dette med tilbuet som Canal Digital gir, internett og tv) Men uasett, komisk når de er i den alderen. Stakkars pappa, som må håndtere slike tragiske mennesker. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser. 7534308[/snapback] Og jeg gjorde "narr" av det faktum at du kaller det data, i og med at data betyr informasjon Ja, det er mange som bruker data som et beskrivende ord for datateknologi, men ikke jeg MEN NÅ: Middag Endret 19. desember 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser. 7534308[/snapback] Enig, ta en titt på og tenk deg godt om. Endret 19. desember 2006 av Skarstad Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Det er mange som bruker nerd som skjelsord også. Er vel ikke så uvanlig. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser. 7534308[/snapback] Og jeg gjorde "narr" av det faktum at du kaller det data, i og med at data betyr informasjon Ja, det er mange som bruker data som et beskrivende ord for datateknologi, men ikke jeg MEN NÅ: Middag 7534317[/snapback] oh, ok Tenkte ikke på det jeg hehe, hæppy middag! Skarstad: hehehe Endret 19. desember 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Rasch: Det går en grense mellom folk som ikke har peiling og dumskap Vil ha! vil ha! Endret 19. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg