Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva? lol, tror ikke du skjønte den der snittleif.

7534290[/snapback]

Mulig det, men det virker ikke som om du helt skjønte heller :p

Samme det, jeg skal gå og lage middag. Ja, middag. Begynner man på jobb 3 så må man spise tidlig middag

7534301[/snapback]

jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser.

Lenke til kommentar

Det var noen på alderen 20-22 år som spurte pappa om internett. Da han skulle innstallere hos dem, så spurte han hvor datamaskinen var i huset. Problemet var at de hadde ingen. De skulle ha internett på tve, siden de hadde hørt at de kunne få det gjennom tven. (Sikkert noen som har blanda dette med tilbuet som Canal Digital gir, internett og tv)

Men uasett, komisk når de er i den alderen. Stakkars pappa, som må håndtere slike tragiske mennesker.

Lenke til kommentar
jaja, vri deg unna hehe. Det jeg skulle fremtil er at jeg synes det er litt teit å le av folk som ikke kan med data. Det er folk der ute med helt andre interesser.

7534308[/snapback]

Og jeg gjorde "narr" av det faktum at du kaller det data, i og med at data betyr informasjon :p

Ja, det er mange som bruker data som et beskrivende ord for datateknologi, men ikke jeg :)

MEN NÅ: Middag :)

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar

7534308[/snapback]

Og jeg gjorde "narr" av det faktum at du kaller det data, i og med at data betyr informasjon :p

Ja, det er mange som bruker data som et beskrivende ord for datateknologi, men ikke jeg :)

MEN NÅ: Middag :)

7534317[/snapback]

oh, ok :) Tenkte ikke på det jeg hehe, hæppy middag!

Skarstad: hehehe

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...