darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Kan noen gi en updata på darkness|. Virker som hun er godt gift? 7533865[/snapback] Nei, blir ikke gift før 07.07.07 Neppe: Tja.. Jeg har vært i flere langdistanseforhold, og det første startet veldig bra, men etter hvert så innså vi at vi faktisk ikke kjenner hverandre. Når man møtes veldig sjelden, så gleder man seg kjempemye på forhånd, og vil stort sett alltid gå inn for at man får det hyggelig og at alt er bra når man møtes. Man møter på en måte aldri hverdagen sammen. Jeg følte meg aldri trygg nok til å virkelig være meg selv. Vi kranglet aldri. Tenk om vi ikke fikk skværet opp og det var en måned til neste gang vi så hverandre? I det forholdet jeg er i nå, hvor det startet med at jeg bodde i Bergen og han i Hønefoss, så flyttet vi ganske tidlig sammen. Jeg flyttet over til Hønefoss og har aldri angret på det. Jeg er av den oppfatning at man aldri blir skikkelig kjent før man har prøvd å bo sammen. Da får man se alle sidene av en person. Man er ikke nødt til å kutte alle broer og være så superstolt. Fungerer det ikke, så er det ikke nødvendigvis så vanskelig å flytte hjem igjen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 TLZ? Fortsatt med på å skaffe fotopass til Quart07? 7534108[/snapback] Hehe, litt usikker da. Hvis jeg skal det så skal jeg nok skrive for MusikkSmaken i tillegg. Og hvis jeg skal det så er jeg usikker på litt ting her. Men det hadde vært kult ja. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 darkness| jeg er uansett villig til å prøve, enn å bare glemme det å lure på. Å jeg tror vi begge er ganske trygge på at vi kan være oss selv, hehe. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 darkness| jeg er uansett villig til å prøve, enn å bare glemme det å lure på. Å jeg tror vi begge er ganske trygge på at vi kan være oss selv, hehe. 7534127[/snapback] Ikke ta det helt bokstavelig. Man spiller jo ikke et skuespill, men man prøver ekstra hver gang. Man vil ta vare på den tiden man har sammen. Da skal man kose seg. Som oftest så trenger man ikke gjøre noe ekstra innsats heller. Den tiden man har sammen er kjempeflott. Men en dag vil hverdagen komme, og man kan ikke alltid ha det like flott. Sikkert pisspreik for mange. Men det er i hvert fall slik jeg har erfart det. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Tror nok det er vitkig et forhold generelt at en tåler at ting ikke bare er rosnrødt, men at en klarer seg selv om en har det vanskelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg sitter og synger. Og kjeder meg. Er det noen som har noe forslg til hva jeg kan gjøre for å unngå å kjede meg i engelsken? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har bodd sammen med noen, over lengre tid. Å veit at det ikke er bare lett. Jeg forventer heller ikke at det skal bare være lett. Men når man har noen felles mål og hensikter med et forhold, samt at man liker hverandre, så ser jeg ikke helt problemet med det. Jeg synes ikke det du sier er pisspreik, fordi jeg skjønner det godt. Men begge veit hva vi vil ha, vi begge veit at å fortsette å bo langt ifra hverandre ikke vil fungere over lengre tid. Når personlighet, humor, ønsker, syn på et forhold er likt, så ser jeg ikke en grunn til at det ikke skal fungere. Selv om det uansett må prøves, og kanskje feiles. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har bodd sammen med noen, over lengre tid. 7534167[/snapback] Foreldre teller ikke, lille venn Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har bodd sammen med noen, over lengre tid. 7534167[/snapback] Foreldre teller ikke, lille venn 7534178[/snapback] Det er 4-5 år siden jeg bodde med mine foreldre. Lille venn. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 SnittLeif Hva har skjedd med den nydelige og positive avataren din? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Det er 4-5 år siden jeg bodde med mine foreldre. Lille venn. 7534186[/snapback] Og da vil jeg anta du bodde med dem over lengre tid Lille venn SnittLeif Hva har skjedd med den nydelige og positive avataren din? 7534195[/snapback] Vil prøve noe nytt og litt mer personlig Endret 19. desember 2006 av SnittLeif Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 TLZ? Fortsatt med på å skaffe fotopass til Quart07? 7534108[/snapback] Hehe, litt usikker da. Hvis jeg skal det så skal jeg nok skrive for MusikkSmaken i tillegg. Og hvis jeg skal det så er jeg usikker på litt ting her. Men det hadde vært kult ja. 7534120[/snapback] Har et håp om å skvise meg inn i fevennen redaksjonen.....så får se.... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Det er 4-5 år siden jeg bodde med mine foreldre. Lille venn. 7534186[/snapback] Og da vil jeg anta du bodde med dem over lengre tid Lille venn 7534197[/snapback] Jeg vil annta at du bodde med dine lengre. Lille venn. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg vil annta at du bodde med dine lengre. Lille venn. 7534203[/snapback] Jeg bor fortsatt sammen med faren min jeg:) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lille venn Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg bor fortsatt sammen med faren min jeg:) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lille venn 7534209[/snapback] Det skulle jeg også øsnke jeg gjorde. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sussebassen Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå må dere være snille gutter Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nå må dere være snille gutter 7534230[/snapback] Er vi ikke det? Er det ikke snilt å kalle hverandre Lille venn og sussebass og greier? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jaok da, er vel egentlig det Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Kan iallefall ikke se noe frekt med det. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Kan iallefall ikke se noe frekt med det. 7534239[/snapback] Da er vi enige da, sukkerklumpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg