Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Joda.. Man må være sikker. Men det er bare å hoppe i det hvis man vet at magefølelsen er riktig.

7533811[/snapback]

Flytte langt = Skummelt. Flytte fra jobb, familie, venner osv. Selv om det virker spennende.

7533818[/snapback]

Jeg har gjort det selv. Aldri angret et eneste sekund. Flyttet fra Bergen til lille Hønefoss. Visse kriterier måtte jo være tilstede. Blant annet det at han solgte sin leilighet og vi flyttet sammen til noe nytt. På den måten visste jeg at han også orfret litt (han hadde helt ny leilighet og måtte flytte lengre unna jobben sin).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For min del er det lite skummelt. Jeg har hatet dette drittstedet(Ølen) siden... vel, skal vi se, jeg var 14-15. Har først og fremst negative minner om dette stedet, kultur er jævlig av typen "Vær som alle andre eller så liker vi deg ikke..."

Bergen derimot, fin fin by. :)

Har lenge tenkt å sikte meg inn mot mer urbane strøk, og nå vet jeg hvilket.

Når det gjelder dette med flytting så trenger en jo ikke flytte med en gang, en kan prøve å ha et avstandsforhold og se hvordan de utvikler seg for å se ta steget helt ut. (Men avstandsforhold tror jeg ikke virker så bra i lengden, kan være VELDIG slitsomt på "sjelen" for å si det sånn.)

Men nu er det lunsj for meg!

Lenke til kommentar
Jøss. Julestemning hos Ekornes idag ?

Ble møtt av folk fra regional utviklings avdelingen i går iført nisseluer. De delte ut gløgg til de som kom på jobb. Var ganske koselig egentlig.

7533787[/snapback]

Ja det er nok slik, vi har hatt gløgg i kantina den siste uka og mange folk i nisseluer overalt ^^

Skal ha juleavslutning på fredag med alle Ekornes ansatte i Sykkylven, 1000 stk i kantina vår :wee:

Lenke til kommentar

darkness|: Vi velger å se på det som en styrke. Det er godt å se hverandre ettern noen uker med savn. Selv om det er tidlig. Følelsen er akkurat den samme som første gangen hver gang. Det er jo utrolig deilig. Å hva mener du med å ikke rukket å bli trygge på hverandre ? Det er jo ganske person avhengig om man stoler på en person eller ikke. For min del har jeg ingen problemer å stole på folk som holder det de lover.

Equerm: Juleavslutning i form av Julebord ? Jeg fikk ikke til å komme på julebordet de hadde her på jobb. Men det var sikkert bare gammel fyll uansett :p

Herr Brun: Jeg synes ikke avstanden er no dritt. Egentlig. Selv om jeg noen ganger ønsker jeg kunne bare snu meg i senga å hu var der. Men så er det så godt de gangene hun er der :)

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Equerm: Juleavslutning i form av Julebord ? Jeg fikk ikke til å komme på julebordet de hadde her på jobb. Men det var sikkert bare gammel fyll uansett :p

7533853[/snapback]

Hehe :p

Julebord har vi hatt her, jeg kunne ikke komme jeg heller, på fredag er det bare en oppsummering der vi får pinnekjøtt og noen folk holder taler og forteller om året som har gått

Lenke til kommentar
Hehe :p

Julebord har vi hatt her, jeg kunne ikke komme jeg heller, på fredag er det bare en oppsummering der vi får pinnekjøtt og noen folk holder taler og forteller om året som har gått

7533875[/snapback]

Sånn seriøs økonomi tale og hvor godt driften går samt en komisk situasjon med en gammel ansatt tale ?

Lenke til kommentar
Oi. Trodde han var 20 :p

7533941[/snapback]

Hvorfor tror alltid folk at jeg er så gammel?

Husker ei jeg chattet med var hellig overbevist om at jeg var MINST(hennes formulering) 24. (Dette skjedde når jeg var 15.) Jeg formulerer meg vel ikke så voksent, jeg kan vel være barnslig? :(

Siden vi er innom temaet: Snakket med Weak-Nie(eller hva nå enn hun heter her på forumet) hun og noen venniner av henne mener jeg ser ENNDA mer gammel ut når jeg har tatt sideskjegget(beholdt bukkeskjegg, kommer forresten bilde når jeg får det til..).

Sånn ellers så tror det det var bra avgjørelse å beholde litt, til og med lærere(!) har kommentert at jeg passer det. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...