darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Joda.. Man må være sikker. Men det er bare å hoppe i det hvis man vet at magefølelsen er riktig. 7533811[/snapback] Flytte langt = Skummelt. Flytte fra jobb, familie, venner osv. Selv om det virker spennende. 7533818[/snapback] Jeg har gjort det selv. Aldri angret et eneste sekund. Flyttet fra Bergen til lille Hønefoss. Visse kriterier måtte jo være tilstede. Blant annet det at han solgte sin leilighet og vi flyttet sammen til noe nytt. På den måten visste jeg at han også orfret litt (han hadde helt ny leilighet og måtte flytte lengre unna jobben sin). Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Virker jo utrolig spennende. Men får se til sommeren. Jeg har uansett ikke lyst til å bo i dette hullet lengre. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 For min del er det lite skummelt. Jeg har hatet dette drittstedet(Ølen) siden... vel, skal vi se, jeg var 14-15. Har først og fremst negative minner om dette stedet, kultur er jævlig av typen "Vær som alle andre eller så liker vi deg ikke..." Bergen derimot, fin fin by. Har lenge tenkt å sikte meg inn mot mer urbane strøk, og nå vet jeg hvilket. Når det gjelder dette med flytting så trenger en jo ikke flytte med en gang, en kan prøve å ha et avstandsforhold og se hvordan de utvikler seg for å se ta steget helt ut. (Men avstandsforhold tror jeg ikke virker så bra i lengden, kan være VELDIG slitsomt på "sjelen" for å si det sånn.) Men nu er det lunsj for meg! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 La det bero en stund, men ikke for lenge. Avstand kan tære på et forhold som er en såpass tidlig fase. Man kan selvfølgelig komme styrket ut av ting dersom man har vært sammen en stund for å så måtte være borte fra hverandre, men det er noe annet når man ikke har rukket å bli trygge på hverandre. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jøss. Julestemning hos Ekornes idag ? Ble møtt av folk fra regional utviklings avdelingen i går iført nisseluer. De delte ut gløgg til de som kom på jobb. Var ganske koselig egentlig. 7533787[/snapback] Ja det er nok slik, vi har hatt gløgg i kantina den siste uka og mange folk i nisseluer overalt ^^ Skal ha juleavslutning på fredag med alle Ekornes ansatte i Sykkylven, 1000 stk i kantina vår Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Avstand er no' dritt! =/ Flytting kan være kjekt da. Jeg føler ingen spesiell trang til å komme meg bort herifra (liker hjemstedet mitt veldig godt, faktisk), men jeg blir her nok ikke lengre enn ut vgs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) darkness|: Vi velger å se på det som en styrke. Det er godt å se hverandre ettern noen uker med savn. Selv om det er tidlig. Følelsen er akkurat den samme som første gangen hver gang. Det er jo utrolig deilig. Å hva mener du med å ikke rukket å bli trygge på hverandre ? Det er jo ganske person avhengig om man stoler på en person eller ikke. For min del har jeg ingen problemer å stole på folk som holder det de lover. Equerm: Juleavslutning i form av Julebord ? Jeg fikk ikke til å komme på julebordet de hadde her på jobb. Men det var sikkert bare gammel fyll uansett Herr Brun: Jeg synes ikke avstanden er no dritt. Egentlig. Selv om jeg noen ganger ønsker jeg kunne bare snu meg i senga å hu var der. Men så er det så godt de gangene hun er der Endret 19. desember 2006 av Neppe Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Kan noen gi en updata på darkness|. Virker som hun er godt gift? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Equerm: Juleavslutning i form av Julebord ? Jeg fikk ikke til å komme på julebordet de hadde her på jobb. Men det var sikkert bare gammel fyll uansett 7533853[/snapback] Hehe Julebord har vi hatt her, jeg kunne ikke komme jeg heller, på fredag er det bare en oppsummering der vi får pinnekjøtt og noen folk holder taler og forteller om året som har gått Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg kjeder meg nå. Vi fikk tidlig lunsj, men jeg er ikke sulten. Så jeg bare sitter her. Vi ble fratatt vår rett til studietid, og må ha engelsk i stedet for. Oo Læreren har sagt at det blir kos.. :| Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Hehe Julebord har vi hatt her, jeg kunne ikke komme jeg heller, på fredag er det bare en oppsummering der vi får pinnekjøtt og noen folk holder taler og forteller om året som har gått 7533875[/snapback] Sånn seriøs økonomi tale og hvor godt driften går samt en komisk situasjon med en gammel ansatt tale ? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Eplefe: Hvor gammel er du? Jeg må skrive en historie jeg. Maria skal få i julegave. Woot! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Idag sleit jeg meg opp på skolen for å se én elev ha en 5-minutters framføring. Makan te bortkasta tid Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 @Herr Brun: Jeg er seksten. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Oki. Er ikke TLZ en del eldre enn deg? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 TLZ er 18, er ikke all verdens aldersforskjell det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Oi. Trodde han var 20 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Haha. Han er nå bare atten, så. Det er en forskjell som er overlevelig. Tyve hadde og vært overlevelig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Oi. Trodde han var 20 7533941[/snapback] Hvorfor tror alltid folk at jeg er så gammel? Husker ei jeg chattet med var hellig overbevist om at jeg var MINST(hennes formulering) 24. (Dette skjedde når jeg var 15.) Jeg formulerer meg vel ikke så voksent, jeg kan vel være barnslig? Siden vi er innom temaet: Snakket med Weak-Nie(eller hva nå enn hun heter her på forumet) hun og noen venniner av henne mener jeg ser ENNDA mer gammel ut når jeg har tatt sideskjegget(beholdt bukkeskjegg, kommer forresten bilde når jeg får det til..). Sånn ellers så tror det det var bra avgjørelse å beholde litt, til og med lærere(!) har kommentert at jeg passer det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2006 Du er hawt med bukkeskjegg. Namnam. :] Jeg gleder meg til du kommer i morgen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg