Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vent litt, TLZ. Sa læreren at den var muntlig, og ble sur fordi dere ikke vektla at den var skriftlig. Oo

Unnskyld meg, hvis jeg er en rass, men for en helvetes idiot han er :)

7533590[/snapback]

Ja, vi(hele gruppen) hadde oppfatningen at det var muntlig. I følge læreren så var vi de eneste med så dårlig skriftelig. Mulig det stemte, men etter å ha forhørt oss med andre så fant vi ut at vi ikke var de eneste som trodde det var MUNTLIG.

 

Problemet med denne læreren er at han kan ikke trekke tilbake når han sier noen, han MÅ stå på sitt. En fyr i klassen min(han som kjørte deg til bowlingen, remember?) har PEILING på 1 og 2 verdenskrig og motsatte seg en av påstandene til læreren i en av timene(at det nesten ingen fly ble brukt under første verdens krig.) Læreren argumenterte aldri for synet sitt, bare stod på sitt og sa han hadde feil.

 

Samme lærere er forøvrig ansvarlig for at dra inn en fyr til å snakke om hvordan nyere historie passer med bibelen og at vi nærmer oss apokalypsen. (Kunne hatt dette i kristendomsfaget, men i historie?...)

 

Jeg gleder meg sånn til å slutte på denne jævla overkristne og konservative skolen. (Kristne: no offence, men hvis dere hadde gått her så hadde dere skjønt. Har selv kristne venner som sier jeg må passe meg for dem. :p)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Avstand er ingen hindring. Bare til å pakke sakene og flytte, det.

7533714[/snapback]

Noe som er rimelig lettere sagt enn gjort da. Tror ikke jeg flytter sånn helt uten å være sikker iallefall. Selv om det hadde vært gøy å hoppe i det.

7533722[/snapback]

 

Joda.. Man må være sikker. Men det er bare å hoppe i det hvis man vet at magefølelsen er riktig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...