Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja, jeg har jo bare hatt den i et år så. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kommentar av KongRudi på avatarbøff Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Han har Neppe brukt den så lenge. Ellers hadde jeg sikkert lagt merke til det. Nå er det just like old days Glenn Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 mhm..men jeg må stikke..faen til julegavemas fra kona skal man se lenge etter Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Jeg tror ikke noen har stjålet noens avatar egentlig, bildekvaliteten er jo ganske så forskjellig da, kanskje de har funnet den hver for seg? Er vel ikke så veldig nøye egentlig, ingen regler eller noe slikt mot det Endret 19. desember 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 NEPPE FOR EMUAVATAR! *skrike så hele forumet hører meg* Neppe sin avatar. Vent litt, TLZ. Sa læreren at den var muntlig, og ble sur fordi dere ikke vektla at den var skriftlig. Oo Unnskyld meg, hvis jeg er en rass, men for en helvetes idiot han er Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Orker ikke legge no energi på å krangle mer på dette forumet. Reglene er for latterlige til det. Så jeg gidder ikke be han skifte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg har aldri sett han uansett jeg. Like greit å bare overse videre Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Nemlig. Han var ikke det mest aktive sjelen. Men men. Amen for savn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Savn er teit. Men det er til tider veldig, veldig greit å ha, faktisk.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Savn er teit. Men det er til tider veldig, veldig greit å ha, faktisk.. 7533634[/snapback] Ja, altså. Er jo glad for det. Men kan vel være vanskelig til tider. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Avstand er ingen hindring. Bare til å pakke sakene og flytte, det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Avstand er ingen hindring. Bare til å pakke sakene og flytte, det. 7533714[/snapback] Noe som er rimelig lettere sagt enn gjort da. Tror ikke jeg flytter sånn helt uten å være sikker iallefall. Selv om det hadde vært gøy å hoppe i det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Ja. Jeg vet.. :/ Uff, jeg må få sendt av gårde julegavene i dag, og brevene i morgen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Kaos i kantina i dag, en barneskole på 80 elever skulle synge julesanger Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Jøss. Julestemning hos Ekornes idag ? Ble møtt av folk fra regional utviklings avdelingen i går iført nisseluer. De delte ut gløgg til de som kom på jobb. Var ganske koselig egentlig. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) Vent litt, TLZ. Sa læreren at den var muntlig, og ble sur fordi dere ikke vektla at den var skriftlig. OoUnnskyld meg, hvis jeg er en rass, men for en helvetes idiot han er 7533590[/snapback] Ja, vi(hele gruppen) hadde oppfatningen at det var muntlig. I følge læreren så var vi de eneste med så dårlig skriftelig. Mulig det stemte, men etter å ha forhørt oss med andre så fant vi ut at vi ikke var de eneste som trodde det var MUNTLIG. Problemet med denne læreren er at han kan ikke trekke tilbake når han sier noen, han MÅ stå på sitt. En fyr i klassen min(han som kjørte deg til bowlingen, remember?) har PEILING på 1 og 2 verdenskrig og motsatte seg en av påstandene til læreren i en av timene(at det nesten ingen fly ble brukt under første verdens krig.) Læreren argumenterte aldri for synet sitt, bare stod på sitt og sa han hadde feil. Samme lærere er forøvrig ansvarlig for at dra inn en fyr til å snakke om hvordan nyere historie passer med bibelen og at vi nærmer oss apokalypsen. (Kunne hatt dette i kristendomsfaget, men i historie?...) Jeg gleder meg sånn til å slutte på denne jævla overkristne og konservative skolen. (Kristne: no offence, men hvis dere hadde gått her så hadde dere skjønt. Har selv kristne venner som sier jeg må passe meg for dem. ) Endret 19. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Åkeii. Jeg gleder meg og til du slutter der, TLZ, men det vet du jo fra før av. Herrejemini. <ironi>Lundeneset VGS FTW!</ironi> Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Avstand er ingen hindring. Bare til å pakke sakene og flytte, det. 7533714[/snapback] Noe som er rimelig lettere sagt enn gjort da. Tror ikke jeg flytter sånn helt uten å være sikker iallefall. Selv om det hadde vært gøy å hoppe i det. 7533722[/snapback] Joda.. Man må være sikker. Men det er bare å hoppe i det hvis man vet at magefølelsen er riktig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Joda.. Man må være sikker. Men det er bare å hoppe i det hvis man vet at magefølelsen er riktig. 7533811[/snapback] Flytte langt = Skummelt. Flytte fra jobb, familie, venner osv. Selv om det virker spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg