Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God morgen barn.

 

Når jeg endelig la meg i går (0120 tiden) så begynte jeg (selvfølgelig) å hikke, så derfor er jeg en trøtt mann i dag. Er i første time og har historie.

 

Har forresten tatt skinnskjegget, "barten"(den var for tynn til å kalles det egentlig) og andre deler av skjegget. (For de uvitende: hadde en russegreie som gikk ut på å ikke barbere seg i en par måneder..) Sitter nå igjen med et slags bukkeskjegg.

Lenke til kommentar
Kunne vurdert deg som kjæreste Linn C. Dog er jeg opptatt av utseende. Det får ikke falme!

 

Beskriv ditt deg og ditt drømmeforhold, så skal jeg se hva jeg kan tilby :fun:

7527607[/snapback]

 

Drømmeforhold :p

 

En som liker meg og synes jeg er verdens søteste kosligste og artigste jente. En jeg kan le mye sammen med, spille masse xbox360 med og som ikke har noe imot å ha sex en gang i blant :p

 

Min drømmemann har helst mørkt hår og mørkebrune øyne, og bør være 5 år eldre enn meg minst for at han ikke skal bli for barnslig. Jeg er også veeldig glad i intelligente menn som har noe å snakke om

7528003[/snapback]

 

 

Regner med at det må være en sikker og stabil økonomisk ramme rundt det hele. Nøkkelord må og være tillitt, felles mål og riktig kjemi.

 

Men hvordan stiller du deg til barn og ikke minst hvilke fremtidsutsikter bør han ha og ikke minst hvilke har du?

 

Dessverre ryker jeg på en rekke punkter hos deg :)

- Har ikke mørkt hår og brune øyne (har en hund med brune øyne om det hjelper.

- Har heller ikke xbox360, wii eller andre konsoller. Faktisk har jeg ikke en datamaskin som drar igang de nye spillene. Hos meg er det mest mulig integrert i huset, da jeg liker godt design. Bruker bærbar når jeg surfer på kveldstid.

 

Et annet stort minus er jo at jeg bor hundre mil unna :p

Lenke til kommentar

Skifta nick ja..tro meg: har fått pes fra dag 1 etter jeg byttet fra über til Zande. Byttet både pga hva dere syntes og fordi det enkelte ganger ikke passer å bli representert med etternavn på hver eneste post (har dog ikke fjernet navnet mitt i profilen)

 

..Neppe: brukeren KongRudi har samme avatar minus nisselue som det :mad:

Lenke til kommentar
Lillebror hadde skrudd av samtlige alarmer i huset fordi han ikke skulle på skolen i dag.

7533545[/snapback]

:nei:

 

Å herre....

 

 

 

Fikk forresten igjen det som jeg troddde var et historie-MUNTLIG-fremføring, men tydeligvis så var det også en skriftelig innlevering. Derfor fikk vi drittkarakter da vi ikke vektla det. Jævla drittlærer, han ville ikke inrømme det en gang. *hrmpf*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...