DemoniZer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uansett.. hurra? ..synd jeg ikke er så ekstremt aktiv lenger at det gjør noe. Det var liksom ikke hverdagsmorgen før du hadde whina om trøtt eller kaffe. ^_^ Du husket det! Vel, da får jeg lage denne dagen til en slik dag også da. Jeg har nesten ikke sovet i natt, fordi jeg har kastet opp. Og nå er jeg på jobb, rett og slett fordi jeg er.. dum? Problemet ligger i at kaffen blir for syrlig, så jeg kan ikke drikke den. Jeg har prøvd 3 kopper, men merker at det svir. Skulle hatt noe Monsooned Malabar AA+, den inneholder ikke noe syre.. Det er god kaffe det.. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når ble SO6 oppe igjen? :O Tidligere idag tror jeg. Er hvertfall stolt over å være en av de første som poster etter åpningen. ^_^ Cred for me. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hvorfor ble SO6 åpnet igjen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Aldri likt Winamp.(joda sier SF)Bør jeg bytte tilbake til Pansyfancy? (Fancypants) Nei, nice nick du har der Fox tror det skjedde netopp tror jeg Hvorfor ble SO6 åpnet igjen? Ingen vet, men min teori er at dette er en "betatest" for å se hvordan vi oppfører oss eller at en eller annen nyutnevnt brukermoderator har vist litt ekstra godvilje til oss Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Den ble vel åpnet i stillhet og alle modene koste seg på interndelen med å se hvor lang tid det tok før noen merket det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Julegave til oss? Borat says yes Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Smilefjes: Kan ikke si det tok så lang tid at det gjorde noe Endret 6. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Smilefjes: Kan ikke si det tok så lang tid at det gjorde noe Det vet du jo ikke? Vet ikke hvor ofte folk er å titter på gamle SO, men tipper det var det Hagr gjorde da han la merke til at den ikke var stengt lenger. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Synd at tråden i det hele tatt ble stengt.. Holdt på å putte yndlingstråden i ignoreringslista i mine innlegg Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Smilefjes: Kan ikke si det tok så lang tid at det gjorde noe Det vet du jo ikke? Vet ikke hvor ofte folk er å titter på gamle SO, men tipper det var det Hagr gjorde da han la merke til at den ikke var stengt lenger. Såpass fanatikere vi var, vi som hang her til stadighet. Forundrer meg ikke et sekund *vinke til Dotten* Long time no see. Endret 6. desember 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Buggy buggy. Denne skal være stengt, men slapp av for en erstatter er på plass innen kort tid Silence infidel. I KILL YOU! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg