Deadringer Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har slikket blod fra Ida 9056428[/snapback] Det var ikke Jan Simonsen da? 9056434[/snapback] Jeg slikket blod av Ida og Ida slikket blod av Jan Simonsen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det er det du sier, ja, men.. kan vi stole på det? 9056319[/snapback] Like mye som vi kan stole på at du ikke var i busken med Jan Simonsen! 9056382[/snapback] Jeg har da aldri nekta for det, jeg bare sier at... DU SKULLE IKKE SI DET TIL NOEN. Jeg har slikket blod fra Ida 9056428[/snapback] Det var ikke Jan Simonsen da? 9056434[/snapback] Neida, det var faktisk meg. Det var på møllers Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Personlig synes jeg det merkeligste er folk som tenner på helt ikke-menneskelige ting. Sånn som trær, møbler, bestikk, biler, osv. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Vi har i den siste tiden gjort vårt beste for å stoppe all den meningsløse spammen som kommer i denne tråden, jeg tror det er på tide at vi stenger SO for en stund inntil moderatorene er enige internt på hva man skal tillate og ikke i denne tråden. På grunnlag av dette lukkes tråden for en stund inntil vi finner en enkel føring intern på hva vi skal se på som spam og ikke i denne tråden. Ikke se bort i fra at denne tråden ikke åpnes igjen med det første, om den i det hele og fulle blir åpnet igjen. Det er heller ikke noe vits i å sende en PM til alle mods/admins som er online for å få denne åpnet igjen, fordi det ikke vil hjelpe. Endret 11. juli 2007 av Aalton Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hva har skjedd nå? Smygåpnet SO? :o Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ja, det sier jeg å! dette er virkelig en gledelig overaskelse for nå kan jeg fortelle at jeg er forkjølet og føler meg jævlig uten å spamme ned forumet! BTW: hva skjer folkens? Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Å fytti faen, har aldri vært i en slik tråd som dette før. EPIC POST! På samme siden som den ble åpnet. Skjer btw så mye at jeg sitter i Photoshop, etter en lang pause. Endret 6. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Mon tro hvor lang tid det tar før tråden blir stengt igjen/vi får en forklaring. Skole skjer, forresten. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Vi har tentamen idag, matte. Mon tro om jeg er på skolen... Endret 6. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Ok, sitter her å hører på Jesse McCartney-Because you live Er det flere enn meg som er blitt forelsket i den nye "Autotag" funksjonen i Winamp? Fancypants/Moonshield Vi har tentamen idag, matte. Mon tro om jeg er på skolen... Vi har Mat&Helse prøve i livstilssykdommer i morra Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 En forklaring hadde ikke gjort noe. Savner de gamle SO-tilhengerene.. virkelig.. *klemme på Kibs* Uansett.. hurra? ..synd jeg ikke er så ekstremt aktiv lenger at det gjør noe. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Hva er autotag? Bruker Windows 2000, er for lat til å faktisk gidde å brenne all WoW data og musikk inn på en plate. Btw, fikk mobil hos en kompis i går: Nokia N70. Fatter ikke hvordan jeg kan få lagt inn musikk fra PC-en til den... o.o Forbanna komplisert dritt. Er btw ny i SO. Dette føles stort. Endret 6. desember 2007 av Moonshield Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Uansett.. hurra? ..synd jeg ikke er så ekstremt aktiv lenger at det gjør noe. Det var liksom ikke hverdagsmorgen før du hadde whina om trøtt eller kaffe. ^_^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Var ikke du her før, Moonshield? Hei, Ludvig. Prøver er jo kos. Musikkorienteringstentamen neste onsdag. Noen som har noen tips å dele? Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Savner Fancypants nicket mitt... =< Noes, ikke vært her før. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 (endret) Autotag er en funksjon i winamp som kobler seg opp mot en database som gir meget detaljert informasjon om hver eneste sang du har i spillelisten din i winamp. den er også meget rask så det er ikke mye stress med 500 sanger.. Autotag er en funksjon i winamp som kobler seg opp mot en database som gir meget detaljert informasjon om hver eneste sang du har i spillelisten din i winamp. den er også meget rask så det er ikke mye stress med 500 sanger.. Kibs det der kan tolkes som support Moonshield: Trodde at du hadde vært her før Endret 6. desember 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Aldri likt Winamp. Bør jeg bytte tilbake til Pansyfancy? (Fancypants) Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Når ble SO6 oppe igjen? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg