Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Det gjør eg så vel! :hrm:

 

Som? :ermm:

 

Men, er det bare meg som reagerer på at skapet hvor all ginen/cognacen/vinen/whatever står inne på rommet til min lillesøster, ulåst?

9055939[/snapback]

Hihi :wee:

 

Bruk huet nå... Tenk litt :)

 

Er ikke det bare naturlig da? Faren din lar søstra di ta seg en dram en gang i blant. Hvis hun raporterer om alt du gjør :) Derfor hu skal inn på rommet ditt til stadigheter...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er harrytur, SpecialForce?

9055944[/snapback]

 

Sverige,Mat,Godteri,Nordmenn og masse penger?

 

Det gjør eg så vel! :hrm:

 

Som? :ermm:

 

Men, er det bare meg som reagerer på at skapet hvor all ginen/cognacen/vinen/whatever står inne på rommet til min lillesøster, ulåst?

9055939[/snapback]

Hihi :wee:

 

Bruk huet nå... Tenk litt :)

 

Er ikke det bare naturlig da? Faren din lar søstra di ta seg en dram en gang i blant. Hvis hun raporterer om alt du gjør :) Derfor hu skal inn på rommet ditt til stadigheter...

9055969[/snapback]

 

Noen som reagerer på tolkningen der?

 

siden dette er lillesøster så betyr det under 13 dvs. at de vanligvis ikke drikker pga at smaken ikke er så god.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jævla dritt dag.

Ikke gjort en dritt fornuftig.

Ikke en dritt i det heletatt...

Funker fortsatt ikke å tegne noe, og jeg har vært sur i hele dag.

Er langt i fra trøtt også, men jeg har ingen å finne på noe med.

 

*whine masse*

9056027[/snapback]

Så add meg på msn :) Jeg er pratesjuk...

Lenke til kommentar
Noen som reagerer på tolkningen der?

 

siden dette er lillesøster så betyr det under 13 dvs. at de vanligvis ikke drikker pga at smaken ikke er så god.

9055972[/snapback]

Jeg er fulstendig klar over at det er snakk om en lillesøster som er under 13 ja :)

9056021[/snapback]

Flott :)

 

Jeg skjønte også at det var tull, Men jeg hadde litt lyst til å sette det på spissen.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jeg er fulstendig klar over at det er snakk om en lillesøster som er under 13 ja :)

9056021[/snapback]

I disse dager så røyker drikker og puler de jo helt fra femte klasse. Dvs, de puler kanskje ikke så mye pga. at enkelte naturlige forutsetninger ikke er tilstede, men røyker og drikker gjør de i hvert fall. Syke syke verden.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...