Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Å Nyhus, du kan jo tilogmed gi info om hans edle deler, jo :wee:

9055159[/snapback]

Traumer :(

Du kan gjerne ta det i sine respektive kategorier her på forumet, men å sitte i SO og snakke om ting som det du snakker om vil faktisk ikke være ønskelig, men dette kan du ta på PM om ønskelig, ikke her i tråden :)

Har jeg bommet grovt, eller er dette en pratetråd? Hvorfor skal en ikke kunne prate om hva en ønsker å prate om i en pratetråd? Hvorfor er facebook verre enn Jan Simonsen? Det er jo tullete.

edit:

Ida har rett. Jan Simonsen er vår gamle sullikk. Back off bitch!

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan gjerne ta det i sine respektive kategorier her på forumet, men å sitte i SO og snakke om ting som det du snakker om vil faktisk ikke være ønskelig, men dette kan du ta på PM om ønskelig, ikke her i tråden :)

9055154[/snapback]

nå blir vi vel egentlig tvungen til og holde oss usaklige i so da :hmm: med tankte på att alt som _kan_ tas andre plasser skal tas der...

9055175[/snapback]

Ingen har sagt det, men når det gjelder diskusjoner som kun inkluderer et fåtall av personer vil ikke den diskusjonen kunnes taes i denne tråden grunnet de nye reglene :)

Lenke til kommentar
Ingen har sagt det, men når det gjelder diskusjoner som kun inkluderer et fåtall av personer vil ikke den diskusjonen kunnes taes i denne tråden grunnet de nye reglene :)

9055190[/snapback]

store deler av forumet er med på facebook da... og Ida gruppa er en åpen gruppe som alle kan bli med på, vil påstå att Jan simonsen er værre siden det bare er ett fåtall som faktisk har no serlig kjenskap til han...

Lenke til kommentar
"Nei til kinesisk styre i SO!"

9055198[/snapback]

Second!

Uansett; Du skal slippe å snakke om den her i SO, Nyhus. Men jeg må fortsatt sende deg et PM med en ting som har rast inn og ut av hodet mitt siden jeg fikk høre det.

Det var forferdelig. Jeg får flashbacks hver gang jeg lukker øynene :cry:

Bare send pmen din du, men ønsker du beskrivelser har du kommet til feil person. Spør Ida, det var hun som var i busken med han.

Lenke til kommentar

9055190[/snapback]

store deler av forumet er med på facebook da... og Ida gruppa er en åpen gruppe som alle kan bli med på, vil påstå att Jan simonsen er værre siden det bare er ett fåtall som faktisk har no serlig kjenskap til han...

9055201[/snapback]

At mange er medlem er en ting, men det er ikke alle som er det, dermed vil den diskusjonen ikke kunne taes i denne tråden.

Setter en strek for denne diskusjonen nå.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på. Er etter navnet ditt (sikter til Aalton) Ålton? Har alltid tenkt når jeg ser det nicket på Anton, sånn som i Donald.

9055233[/snapback]

Haha.. Det var litt av en sammenligning du gjorde, men man klager ikke :)

Navnet mitt står i signaturen og på min profil. Etternavnet staves "Aalton" enkelt og greit.

Lenke til kommentar

Navnet mitt står i signaturen og på min profil. Etternavnet staves "Aalton" enkelt og greit.

9055244[/snapback]

Med andre ord er du fortsatt ikke imponert over da jeg brukte mine synske evner til å gjette navnet ditt? :hmm:

Lenke til kommentar

9055201[/snapback]

Faktisk så kan ikke alle det, fordi man må være medlem av Norway network for å kunne joine gruppen og det vil ikke jeg være, så da må man få dele info med de som ikke er i gruppen her i SO. Tar vel ikke opp så mye plass det? :p

Lenke til kommentar

Vi kan jo ikke diskutere etternavnet ditt, Aalton. Er for det første sikkert ganske få i Norge som deler det, og for det andre klarer de fleste å gjette at det er ditt navn som står i signaturen.

Derfor er ikke det en diskusjon av allmenn interesse.

[/sarkasme]

Lenke til kommentar
Seriøst Aalton, klikka for deg nå da? ^^ La oss å få litt spillerom istedetfor all denne unødvendige diskuteringa da.

9055239[/snapback]

Støttes. Tråden blir ødelagt, ikke forbedres.

Jeg har laget en tråd om dette diktaturet som har tatt over SO her. Misfornøyd med modereringen/trakaseringen skriv der. Ellers blir det sikkert "slått hard ned på" i denne tråden :roll:

Lenke til kommentar

9055244[/snapback]

Med andre ord er du fortsatt ikke imponert over da jeg brukte mine synske evner til å gjette navnet ditt? :hmm:

9055261[/snapback]

Egentlig ikke :ph34r:

Lenke til kommentar
Vi kan jo ikke diskutere etternavnet ditt, Aalton. Er for det første sikkert ganske få i Norge som deler det, og for det andre klarer de fleste å gjette at det er ditt navn som står i signaturen.

[/sarkasme]

9055270[/snapback]

Hah! Trodde først du var extremt barnslig der. Helt til jeg så [/sarkasme].

Jeg vil svinge med Mod pisken jeg også :(

Lenke til kommentar

[/sarkasme]

9055270[/snapback]

bare 14 treff på gule sider... skal vi lage en egen diskusjons tråd om Aalton navnet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...