Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nyhus glemte bursdagen min.  :(

 

Eller.. han bare, "gratulerer med dagen som var." Skuffa!

9054929[/snapback]

Du sa du hadde bursdag mens du var på roskilde! Dine ord var(slik jeg tolka de) "pappa synes det var greit at jeg dro til roskilde når jeg blir 18. uka etter at jeg drar".

 

Men jeg skjønte jeg bæsje på leggen. Kunne jo datoen, men jeg viste jo ikke at vi ikke hadde runda 19. juli enda :(

Lenke til kommentar
Du sa du hadde bursdag mens du var på roskilde! Dine ord var(slik jeg tolka de) "pappa synes det var greit at jeg dro til roskilde når jeg blir 18. uka etter at jeg drar".

 

Men jeg skjønte jeg bæsje på leggen. Kunne jo datoen, men jeg viste jo ikke at vi ikke hadde runda 19. juli enda  :(

9054957[/snapback]

Best det ikke gjentar seg. :love:

 

Det er forresten overraskende hvor mye du får med deg av det jeg sier til deg. Kooos. :blush:

Lenke til kommentar
Alt ang. grupper og alt annet relevant til Facebook skal ikke taes i denne tråden, men på PM eller på Facebook. Ikke i SO :)

9054930[/snapback]

Men Jan Simonsen er det da lov å snakke om? :)

9054943[/snapback]

Det må dere gjerne gjøre, så lenge man ikke begynner å dra Facebook inn i bildet, da ikke alle har dette og diskusjonen som foregår her skal være for alle ikke noen få. :)

Lenke til kommentar
Det må dere gjerne gjøre, så lenge man ikke begynner å dra Facebook inn i bildet, da ikke alle har dette og diskusjonen som foregår her skal være for alle ikke noen få. :)

9055002[/snapback]

 

så om vi vil prate om att Jan simonsen er vennen min på facebook, så skal jeg gå inn på facebook tråden, så så jeg får postcount for spamen min?

Lenke til kommentar
Det er forresten overraskende hvor mye du får med deg av det jeg sier til deg. Kooos.  :blush:

9054993[/snapback]

Jeg har klisterhjerne når det kommer til kosemennesker. Ida sa bursdagen sin til meg en gang (10. desember) jeg husker, du sa det en gang (19. juli) espen sa det en gang (12(?) juni). Jeg husker.

 

Øhm, i dag er det den 11. Juli :)

9055012[/snapback]

Da har vi jo ikke runda 19. da. Det var jo poenget mitt.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Det må dere gjerne gjøre, så lenge man ikke begynner å dra Facebook inn i bildet, da ikke alle har dette og diskusjonen som foregår her skal være for alle ikke noen få. :)

9055002[/snapback]

Jeg tror de fleste her har fått med seg seg at det finnes en "ida-fetisj"-gruppe elns, og at Jan Simonsen er medlem. Kan man nevne nettby, blink o.l. da, iom. at "alle ikke er medlem"? Ikke alle her er medlem av frp heller, men vi må da kunne si noe om dem allikvel.
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Om du er i streng mod-modus får du bare si ifra, så skal jeg la være å kommentere.
Lenke til kommentar
Jeg har klisterhjerne når det kommer til kosemennesker. Ida sa bursdagen sin til meg en gang (10. desember) jeg husker, du sa det en gang (19. juli) espen sa det en gang (12(?) juni). Jeg husker.

9055032[/snapback]

Espen har 11. Samma dato som Jonas og Søster'n.

9055044[/snapback]

Husker aldri om det er 11 eller 12. Hmf.

 

Gjør gjerne det, men spam er ikke tillat så dersom du velger å spamme kan du begynne å forberede deg på en ferie :)

Superbarskt.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...