Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bundy dumpet mrbjoern, han. Han forsov seg :p

9053950[/snapback]

I guess thats why he's still alive... :wee:

Tror eg stikker ut og tar litt bilder eg. Kan kanskje laste opp noen senere og vise dere hvor dårlig eg er til å fotografere?

Finner ikkje kameraet... :hmm:

Endret av Pusur1993
Lenke til kommentar

Tips om hvordan jeg kan gjøre avataren min 2kb mindre? Diskusjon.no begynte brått å nekte meg å bruke den.

9054039[/snapback]

jeg har valp hos meg :love:

9054123[/snapback]

Sendte melding til Ida før i dag og lurte på om jeg skulle komme innover, men jeg fikk aldri noe svar. Me want valp too :(

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Jeg mistet også avataren min isted. Fant en gammel en som bare var litt over 1Kb og lasta opp den istedet.

Får ikke JPG-bildet jeg hadde før til å bli mindre enn 13k. Tror du må inn i litt mere avansert editeringprogram enn paint, så kan du stille kvaliteten på JPEG-komprimeringa og drastisk redusere bildestørrelsen uten å se mye forskjell siden bildet er så lite allerede.

Lenke til kommentar
Sendte melding til Ida før i dag og lurte på om jeg skulle komme innover, men jeg fikk aldri noe svar. Me want valp too  :(

9054124[/snapback]

Ida 1 sov lenge, og trenger alene tid, Ida 2 er syk og holder senga...

nå er det en valp, 2 hunder, 1 papegøye og en Jan Simonsen i stua :)

Lenke til kommentar
Tips om hvordan jeg kan gjøre avataren min 2kb mindre? Diskusjon.no begynte brått å nekte meg å bruke den.

9054124[/snapback]

Jeg mistet også avataren min isted. Fant en gammel en som bare var litt over 1Kb og lasta opp den istedet.

Får ikke JPG-bildet jeg hadde før til å bli mindre enn 13k. Tror du må inn i litt mere avansert editeringprogram enn paint, så kan du stille kvaliteten på JPEG-komprimeringa og drastisk redusere bildestørrelsen uten å se mye forskjell siden bildet er så lite allerede.

9054149[/snapback]

Send dem til meg på PM så skal jeg lagre dem som .gif med save for web i photoshop. Da komprimeres den.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Fy faen, har jeg blitt Ida2 for deg mens jeg var i Roskilde?! Skuffa!

9054172[/snapback]

Du forblir alltid Ida2 for meg :love:

At Ida sov lenge var ingen overraskelse akkurat. Hu er jo en purkemiff.

Kitty er rekruttert til idaopplegget mitt, og vil heretter blir betegnet som Ida3. :)

Lenke til kommentar
Faen. Her skal man ut og ta bilder, så finner man først ikkje kameraet. Når man finner det viser det seg at minnekortet er fullt! :hrm:

9054291[/snapback]

jeg satt oppe til 5 om morran for noen dager siden kun for og ta bilder av morgentåken som er et resultat av alt regnet den siste tiden, jeg fant jo ikke kameraet idet hele tatt

Lenke til kommentar
jeg satt oppe til 5 om morran for noen dager siden kun for og ta bilder av morgentåken som er et resultat av alt regnet den siste tiden, jeg fant jo ikke kameraet idet hele tatt

9054324[/snapback]

du burde finne frem kamera før du setter deg oppe hele natta og venter da :tease:

Lenke til kommentar

9054324[/snapback]

du burde finne frem kamera før du setter deg oppe hele natta og venter da :tease:

9054336[/snapback]

jeg leta hele natta lang etter det kameraet jo, men neida, det dukka ikke opp jeg fikk ikke tatt bilder før en par dager etter

:nei:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...