Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har det veldig bra i dag :D Har fått ligge litt uti sola etter jobb, og da er dagen flott

9053501[/snapback]

 

det er sommer og sol der nå ja.. pokker att jeg sitter fast i Oslo da :( vil hjem til Arendal og sol! (litt ivartfall, klarer ikke mer enn 2-3 dager)

9053518[/snapback]

Kommer du fra Arendal? Jeg tror ikke det er fint vær her så lenge. Virker som det var flaks at det ikke har regnet i dag. Men håper på fint vær til helga :)

Lenke til kommentar
Kommer du fra Arendal? Jeg tror ikke det er fint vær her så lenge. Virker som det var flaks at det ikke har regnet i dag. Men håper på fint vær til helga :)

9053541[/snapback]

 

jeg er opprinnelig fra Arendal ja... flyttet til Oslo for rundt 9 måneder siden ca... fra saltrød faktisk...

 

Først så må jeg få penger av pappa til bussturen, så må jeg komme meg på bussen... Bussturen tar 1,5-2timer... Spørs vel egentlig om jeg kan komme... :(

 

Mrbjoern vil bo i byen...

9053553[/snapback]

 

da går jeg alene til butikken da ):

Endret av Espen pai
Lenke til kommentar
Auch!

 

Du vet at du må ha tålmodighet, du har gode og dårlige dager. Slik er det bare.

9053545[/snapback]

Jeg veit :p Men jeg har prøvd i hele dag.

Også har jeg kort lunte >_>

9053563[/snapback]

 

Om du prøver i flere timer, og enda ikke får noe til. Skal du legge det fra deg, og ikke begynne igjen før du føler deg produktiv nok til det.

 

Jeg har selv kort lunte.. (Eller, jeg hadde), så jeg vet en del om det :)

Lenke til kommentar
Om du prøver i flere timer, og enda ikke får noe til. Skal du legge det fra deg, og ikke begynne igjen før du føler deg produktiv nok til det.

 

Jeg har selv kort lunte.. (Eller, jeg hadde), så jeg vet en del om det :)

9053578[/snapback]

Pleier som regel bare å bli fryktelig irritert en liten stund, også gjør jeg noe annet.

Er så usannsynlig frustrerende veit du.

Det kan også ha noe med at jeg vil ha noe å fargelegge, men jeg vil helst tegne noe nytt.

Jeg fikk en liten idé til en ca 10 siders tegneserie ellerno også :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...