Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har tatt hull i øret!! JEG ER GAAAAAL!

9050698[/snapback]

Så.. Vil du møtes?

 

Digg tanke. Naken gutt som koser med kattene. Ugh :p

9051148[/snapback]

det hadde vært hot, særlgi i et studio. Naken gutt med katt på magen osv :dribble:

 

Sympati plz.

9051581[/snapback]

Orker ikke :8

 

Argh! Kjører 2 WinRAR-utpakninger på flere GB, og det tar alle datakraften! :hrm:

9051682[/snapback]

Hahah! *trøste*

 

Ai, satan! Våkna med maks smerter i venstre legg i sted.

Spratt opp og strakk ut, men gjør så usaklig vondt nå at jeg ikke klarer å stå oppreist o_O

9052308[/snapback]

Det samme skjedde meg, på flyet. Jeg fikk ikke tatt av setebeltet fordi jeg stramma beinet så jævlig. Faens trange drittflyseter

 

God eftermiddag, SO ^^

I dag skal meg og L4r5 spise biff med bernaise og pommes frites, med brownies til dessert, og i kveld skal vi se TNBC og drikke kakao med marshmellows og krem. :wee:

9052331[/snapback]

Dumming :(

 

Vent, det er jo jaktsesong på pedoer. Pusur er min!

*snike seg rundt i skogen med hagle med dobbeltløp*

9052497[/snapback]

Ediot! Du må jo jakte etter han i hans territorium! BARNEHAGEN! *snike seg rundt med rifle*

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri klart det der.

Og det er litt tragisk. tbh.

9052791[/snapback]

Men nå kommer han jo inn hvor han vil på særskilt grunnlag. Hadde han jobbet seg opp til en toer hadde jo ikke det skjedd.

"I have a great idea! Let us reward the lazy and the inept!"

Lenke til kommentar
Jeg hadde aldri klart det der.

Og det er litt tragisk. tbh.

9052791[/snapback]

Men nå kommer han jo inn hvor han vil på særskilt grunnlag. Hadde han jobbet seg opp til en toer hadde jo ikke det skjedd.

"I have a great idea! Let us reward the lazy and the inept!"

9052829[/snapback]

Men de som faktisk jobber hardt for å opprettholde snittet sitt, de må være nervøse halve sommeren av frykt for å ikke komme inn dit de vil. :\

Lenke til kommentar
Men de som faktisk jobber hardt for å opprettholde snittet sitt, de må være nervøse halve sommeren av frykt for å ikke komme inn dit de vil. :\

9052835[/snapback]

Det er norsk sosialisme i praksis. :hrm:

 

Og nå håper jeg jeg startet en stor krangel, så dere har noe å finne på mens jeg kjøper inn litt mat.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...