Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syntes folk skal komme på besøk til meg en gang og.. *snufs*

9050274[/snapback]

Jeg har spurt pappa om å få lov til å reise på besøk til folk fra forumet flere ganger, men neida... :(

Det er en sykdom som utvikler seg i SO. Man kan ikke noe for det. Tenkte koffert med en gang du skrev det der, og det ble litt :ermm:

9050276[/snapback]

Symtomer på at du kan lide av SO6; Man sitter unormalt mye på diskusjon.no, du tenker mer og mer perverst, du har få eller ingen venner... :)

Hvorfor tenkte du koffert nå egentlig? :ermm:

Lenke til kommentar
Symtomer på at du kan lide av SO6; Man sitter unormalt mye på diskusjon.no, du tenker mer og mer perverst, du har få eller ingen venner... :)

Hvorfor tenkte du koffert nå egentlig? :ermm:

9050297[/snapback]

OMG, jeg lider nesten av dette! *river seg i håret* *løper fra Internett* *skjelver av skrekk*

Det over forklarer det meste...

Lenke til kommentar
OMG, jeg lider nesten av dette! *river seg i håret* *løper fra Internett* *skjelver av skrekk*

Det over forklarer det meste...

9050307[/snapback]

Det er nå du besøker mrbjoern, han har lang erfaring med helbredelse av SO6, han har også helbredet brukere som led av SO1, SO2 osv :wee:

For kun 2400kr pr besøk (I alt 35 besøk) garanterer mrbjoern at du blir 100% frisk :)

EDIT: Mva og miljøgebyrer er ikke inkludert.

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Det er nå du besøker mrbjoern, han har lang erfaring med helbredelse av SO6, han har også helbredet brukere som led av SO1, SO2 osv :wee:

For kun 2400kr pr besøk (I alt 35 besøk) garanterer mrbjoern at du blir 100% frisk :)

EDIT: Mva og miljøgebyrer er ikke inkludert.

9050319[/snapback]

Jeg klarer det, når skoleåret begynner. Tror det er bare det at alle vennene mine er borte som er problemet.

2400 kroner ofres på ny mobil... + 400,- til for utsyr til den...

Lenke til kommentar
God morgen, småjävler og töser. ^^

Hur mår ni? :wee:

9050402[/snapback]

God morgen til deg óg. Sitter her, litt fyllesjuk, litt trøtt. Våkna i 6tiden, og har ikke sovet siden det.. :p

edit: fant mye morsomt på kameraet, da! Bl.a. Hylo som har tatt på seg en bærepose istedenfor t-skjorte =D

Endret av clvn
Lenke til kommentar
Husker ikke du noen ting fra gårsdagen heller? oO

Eplefe sitter her å lurer på hva vi snakket om på msn i går!

9050422[/snapback]

Det står spritflasker på rommet mitt i dag. nesten tomme spritflasker. Need I say more?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...