Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker lyst øl jeg. T.o.m. seidel er litt for heftig. :p

Tuborg igjen smaker vann når du begynner på den andre halvliteren. Ingenting slår ringnes fra fat. Det er dødsgodt!

9048331[/snapback]

Det er bedre i hvert fall. :wee:

Mythos er jo lyst og godt. Corona er jo enda lysere, og også veldig nam.

Lenke til kommentar
Det er bedre i hvert fall. :wee:

Mythos er jo lyst og godt. Corona er jo enda lysere, og også veldig nam.

9048339[/snapback]

corona er det lengesiden jeg har drukket. husker jeg rett har den et hint av sitronsmak/syrlig, og siden har blitt umåtelig allergisk mot det, tørr jeg ikke smake igjen :p

Lenke til kommentar

må si at NSB er ekstremt firkantet. tok toget inn til Oslo i sta, og jeg tar tog veldig sjeldent, og visste ikke at man MÅTTE han månedskort i månedskort-vognene, jeg trodde konduktøren kom dit å. så når han kom og jeg tok fram pengene bare spurte han om navn og adresse, og nå må jeg trolig betale en bot på 900 kr fordi jeg satt i feil vogn 1 minutt :ohmy:

 

mamma bruker det til sin fordel. eneste måten hun vil betale boten for meg er hvis jeg klipper meg kort igjen...spart hår i over et år, ganske langt nå. utpressing er no dritt.

 

 

men Metallica var bra :D

Endret av vetle89
Lenke til kommentar
Joda. Men du er litt utenfor temaet. NgZ hadde visst et poeng jeg ikke forsto uansett. :)

9048372[/snapback]

*ta printscreen*

newt32: Antallet pixler har ingenting med størrelsen på motivet å gjøre. Det forteller kun hvor mange bildepunkter bildet har, noe som er avhengig av oppløsning.

 

mushi: Du skal putte en limebåt i corona-flasken så ølet renner gjennom den. Tror det er der smaken kommer fra.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...