Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Nå pirket jeg på riming og estetikk, og ikke på skriving da.

9048133[/snapback]

jeg må få skrive som jeg skriver, selv om det kanskje kunne vert bedre noen ganger. Så lenge jeg prøver og skrive bokmål så trenger du ikke klage selv om det ser stykt ut, eller at det rimer dårlig eller lignende. Takk. :)

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:roll:
Endret av Kibs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha. Før i tida så var jeg faktisk innom andre kategorier enn OT-baren. Nå har jeg bare forfalt.  :p Får vel stikke innatom musikkdelen og få noen nye musikktips igjen^^

9048106[/snapback]

Har blitt skremmende mye OT-baren på meg i det siste også, selv om jeg mest trolig poster mer i musikk. Triste med musikk er at folk ofte er så krasse og sære der. Her er folk litt mer.. vel.. hyggelige.

Lenke til kommentar
Haha. Før i tida så var jeg faktisk innom andre kategorier enn OT-baren. Nå har jeg bare forfalt.  :p Får vel stikke innatom musikkdelen og få noen nye musikktips igjen^^

9048106[/snapback]

Har blitt skremmende mye OT-baren på meg i det siste også, selv om jeg mest trolig poster mer i musikk. Triste med musikk er at folk ofte er så krasse og sære der. Her er folk litt mer.. vel.. hyggelige.

9048170[/snapback]

Haha ok. Ja ska ta et oppgjør med OT-baren snart.

Eller kan vel bare hacke meg inn i systemet og slette hele forumet :p

Lenke til kommentar
ska ta et oppgjør med OT-baren snart.

Eller kan vel bare hacke meg inn i systemet og slette hele forumet :p

9048188[/snapback]

Jeg skulle likt å sett deg prøve :ph34r:

9048208[/snapback]

Blir ikke noe prøving hvis jeg først starter^^

Du får iverksette noen heftige sikkerhetstiltak nå.

Lenke til kommentar
jeg må få skrive som jeg skriver, selv om det kanskje kunne vert bedre noen ganger. Så lenge jeg prøver og skrive bokmål så trenger du ikke klage selv om det ser stykt ut, eller at det rimer dårlig eller lignende. Takk.  :)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:roll:

9048154[/snapback]

Men, jeg må jo få finne noe du kunne gjort bedre? oO
Lenke til kommentar
ska ta et oppgjør med OT-baren snart.

Eller kan vel bare hacke meg inn i systemet og slette hele forumet :p

9048188[/snapback]

Jeg skulle likt å sett deg prøve :ph34r:

9048208[/snapback]

Tja, det letteste er vel å etablere et falskt vennskap med en admin, også sende en keylogger man har lagd selv, som logger alt på pcen, og legger seg selv til brannmurene, også sender den loggfilen til emailen din.

Lenke til kommentar
Eller kan vel bare hacke meg inn i systemet og slette hele forumet :p

9048188[/snapback]

You dont dare! :O

 

edit:

Ida og jeg trenger tips til karaokelåter! Hittil har vi "Tom Jones - Sex bomb", "Tom Jones and the Cardigans - Burning down the house", "Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama" også prøver jeg å få henne med på "Billy Idol - Rebel Yell". Vi trenger flere!

 

Det MÅ være noe vi kan voldta til en viss grad uten å gråte i etterkant!

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...