Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så, hva skal folket bruke morgendagen til? :)

9047600[/snapback]

Blir vell å sitte foran pc'en det tenker jeg.

Hva med deg?

9047630[/snapback]

Hehe, er det ikke typisk, vi har sommerferie, og hva bruker vi den på?

Nææ... blir vel det å sitte inne da, eller muligens jobbe litt :)

Lenke til kommentar
Er saw3 en skikkelig drittfilm eller går det an å se den?

Emmm. Nå skal ikke jeg uttale meg så mye her, men jeg har sett slutten og for meg virker den veldig lik 2'a. Liker ena best jeg :)

9047622[/snapback]

Liker faktisk både 1 og 2, så får vel gi den en sjanse.

Obviously. Yeah, hello, this is RST Video, customer number 4352, I need to place an order. Okay, I need one each of the following tapes: "Whispers in the Wind", "To Each His Own", "Put It Where It Doesn't Belong", "My Pipes Need Cleaning", "All Tit-Fucking Volume 8", "I Need Your Cock", "Ass-Worshipping Rim-Jobbers", "My Cunt Needs Shafts", "Cum Clean", "Cum-Gargling Naked Sluts", "Cum Buns III", "Cumming in Socks", "Cum On Eileen", "Huge Black Cocks and Pearly White Cum", "Girls Who Crave Cock", "Girls Who Crave Cunt", "Men Alone II: the KY Connection", "Pink Pussy Lips", and, uh, oh yeah, "All Holes Filled with Hard Cock". Uh-huh... yeah... Oh, wait, and, what was that called again?

....Eller kanskje jeg bare setter på Clerks :love:

Lenke til kommentar
Er saw3 en skikkelig drittfilm eller går det an å se den?

9047602[/snapback]

Jeg syns å huske at den var morsom. Noe jeg godt kan se igjen :wee:

9047664[/snapback]

Da er det burger og saw 3 da? Kom deg hit. Pass deg for flaggermusene på vei inn her. De pleier å våkne ca på denne tida :p

Lenke til kommentar
åååh, burger. Burger slår kyllingpølser any time... ikke hadde vi løk heller, og da funker det spesielt dårlig. Dritt å være hjemme alene når det ikke har vært kjøpt inn mat her på to og en halv uke.

9047696[/snapback]

Haha har faktisk bare kyllingpølser her jeg også:( Ikke heelt optimalt nei.. Du får ta deg en tur på butikken.

Lenke til kommentar
begynner å få litt lite mat i frysern og kjøleskapet her sjøl.

Må si jeg er lei av hamburger/pølser/pizza/taco og alt i den dur.

Kinamat hadde smakt :p

9047743[/snapback]

Dere må slutte å klage. jeg skulle gitt alt i verden for faktisk å ha den maten dere har og noe å tilberede den i. Jeg lever på brødmat, og slik forblir det fram til en fungerende mikrobbølgeovn kommer.

Lenke til kommentar
begynner å få litt lite mat i frysern og kjøleskapet her sjøl.

Må si jeg er lei av hamburger/pølser/pizza/taco og alt i den dur.

Kinamat hadde smakt :p

9047743[/snapback]

Dere må slutte å klage. jeg skulle gitt alt i verden for faktisk å ha den maten dere har og noe å tilberede den i. Jeg lever på brødmat, og slik forblir det fram til en fungerende mikrobbølgeovn kommer.

9047762[/snapback]

Du må slutte å klage. Må da klare å lage noe annet enn brød- og mikrobølgovnmat?:-P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...