Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kompis skulle farge håret mitt bare bittebittelitt lysere, en anelese, et hint... MEN aner ikke hva søren han gjorde for nå har det blitt helt RØDT. Fy faen, må gå med sjal rundt hodet i hele morgen.. har lyst til å banke han opp, men det var jo egentlig en snill ting å gjøre hvis resultatet ikke hadde blitt så forferdelig :ohmy:

Lenke til kommentar
En kompis skulle farge håret mitt bare bittebittelitt lysere, en anelese, et hint... MEN aner ikke hva søren han gjorde for nå har det blitt helt RØDT. Fy faen, må gå med sjal rundt hodet i hele morgen.. har lyst til å banke han opp, men det var jo egentlig en snill ting å gjøre hvis resultatet ikke hadde blitt så forferdelig :ohmy:

9046943[/snapback]

Hehe, har selv fått noen til å prøve det på meg, da endte jeg opp som totalt blond :p

Lenke til kommentar
Hehe, har selv fått noen til å prøve det på meg, da endte jeg opp som totalt blond :p

9046950[/snapback]

Akkurat den har jeg også opplevd.

applemania: Ikke alle farge-ting passer like godt med alle naturlige hårfarger. :p

Lenke til kommentar
odt med alle naturlige hårfarger. :p

9046966[/snapback]

Jeg har jo egentlig lysebrunt hår, så trodde det ville funke fett med først avfarging deretter mørkebrun hårfarge. Tydeligvis skjedde det noe inni den mixen som gjorde det rødt. Og jeg skal jobbe tolv timer i morgen med et jævla skaut på huet? FY FAEN, legger meg i en krok.

Endret av applemania
Lenke til kommentar
Jeg har jo egentlig lysebrunt hår, så trodde det ville funke fett med først avfarging deretter mørkebrun hårfarge. Tydeligvis skjedde det noe inni den mixen som gjorde det rødt. Og jeg skal jobbe tolv timer i morgen med et jævla skaut på huet? FY FAEN, legger meg i en krok.

9046971[/snapback]

*Blitze rundt i krokene*

Skal man ikke ente minst en uke mellom avfarging og refarging? Hvilken farge hadde du farget det i fra før?

Du er på overtid pusur. :tease:

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være så morsomt? :)

Vet ikke helt, når jeg ser det for meg, ser det bare så morsomt ut. Ikke vondt ment altså.

Edit: For alt jeg vet så banker hun livskiten ut av han... :whistle:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Hvorfor skulle det være så morsomt? :)

9047025[/snapback]

Fordi vi gutter er så store og sterke, - både større og sterkere enn alle av av det motsatte kjønn.

Da-ah. :roll:

9047034[/snapback]

Så du ser deg selv som overlegen i forhold til en kvinne?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...