Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fjernet nettopp en flått på meg selv. Nå klør jeg over alt :S

Oj...

Haha, jeg husker jeg og søstra mi var nede i sør-Norge på besøk hos en av onklene våres. Når vi gikk ute maste han hele tiden på at vi måtte passe oss for de buskene der og de der, for å ikke få flått på oss. Så når vi kom hjem og skulle sjekke oss for flått, var det han som hadde fått en XD

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Jippi! Har nå mottat min nye laptop. Den er i det hele tatt ganske så lekker. Har fått innstallert Vista nå, og innstallerer drivere for full maskin. Det er i det hele tatt ganske så artig dette her.

9046067[/snapback]

Gratulerer :fun:

We want pix!

Lenke til kommentar
Jippi! Har nå mottat min nye laptop. Den er i det hele tatt ganske så lekker. Har fått innstallert Vista nå, og innstallerer drivere for full maskin. Det er i det hele tatt ganske så artig dette her.

9046067[/snapback]

Vista, din sviker? :hrm:

Er hu hot? :dribble:

Lenke til kommentar

Bilder kommer i løpet av kvelden det er nå helt sikkert. Må bare få innstallert driverne først så jeg slipper å tenke på det senere.

Mange vil nok mene at maskinen ikke er av de peneste (er en Compal IFL90+), men jeg er av en noe annen oppfatning. Den er ganske så stilren, uten for mye dilldall og er designet med tanke på funksjon.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...