Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man begynner med et "hei", og om han ikke tar opp saken, så driter du i det og gjør jobben din

9045125[/snapback]

Jeg vet dessverre at han kommer til å ta det opp... :S Sove femten timer og komme for sent på jobb som starter 12. Jævlig bra jobbet...
Lenke til kommentar

Det som er viktig, er å komme med en bedre unnskyldning enn han som kom før deg.

Vær alltid den som unnskylder SIST, så ikke du har den "lammeste" beklagelsen.

Tulling 1: Beklager at jeg kom for sent, det var lang kø.

Tulling 2: Beklager at jeg kom for sent, jeg kjørte på et stort dyr.

Tullling 3 (Altså NgZ): Noen kjørte over mora mi.

Lenke til kommentar
NgZ; Da beklager du det, selvsagt.

9045252[/snapback]

Å? Virkelig? :p

Nei, eg håpet noen hadde noen ultimate "hvordan få sjefen til å tilgi deg"-tips, men jeg får vel bare prøve å komme meg gjennom det med jobben i behold. (De har ikke nok folk, så det går kanskje greit...) Men med det oppstyret det ble da jeg var fem minutter for sen, lurer jeg litt....

Binko: :!:

Men nå sa jeg at jeg forsov meg da... Skal huske på "Moren min ble overkjørt" til neste gang. :p

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

NP: Yellow Submarine - The Beatles

:love:

EDIT: La oss snakke musikk folkens. Hvis dere kunne fått gå på en konsert i kveld, hvilken som helst artist, hvem ville det vært? Døde folk teller de og.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

EDIT: La oss snakke musikk folkens. Hvis dere kunne fått gå på en konsert i kveld, hvilken som helst artist, hvem ville det vært? Døde folk teller de og.

9045293[/snapback]

Enigma! Og du ville gått på Beatles?

Lenke til kommentar

9045293[/snapback]

9045310[/snapback]

Nope, jeg tror nok jeg hadde joinet deg. Eventuelt Beatles. Eller Black Tape for A Blue Girl. Eller Indochine. Jeg tror ikke jeg hadde klart å velge, men siden det er flere som skulle på Enigma ville jeg nok joinet deg. :wee:

Lenke til kommentar

9045293[/snapback]

9045310[/snapback]

Nope, jeg tror nok jeg hadde joinet deg. Eventuelt Beatles. Eller Black Tape for A Blue Girl. Eller Indochine. Jeg tror ikke jeg hadde klart å velge, men siden det er flere som skulle på Enigma ville jeg nok joinet deg. :wee:

9045314[/snapback]

+6 i streetcredz på deg fra min side =D

Fyren har vistnok aldri holdt konsert, da... Men tenk deg Enigma enten i en gigantisk katedral, eller i en enorm grotte.. *drømme om*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...