Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

9044286[/snapback]

Sa noen at du har bursdag i dag? I så fall: grattis. :)

9044292[/snapback]

Ja folket mener vist at jeg har bursdag så..takk :p
Vel, agurker kan plasseres ganske bra overalt, men det er et relativt utdebatert emne her. xD

EDIT: Jenter i Europa påtvinger seg selv anoreksi og hjelper hverandre under slagordet "Det er ikke en sykdom, det er en livsstil"

9044299[/snapback]

Dessverre så er det nok ganske sant det du sier, selv om det ikke gjelder for alle da, men...jah :\
Anorektiske vrak er ikke noe pent. Jenter SKAL ha litt former. Det er ikke min påstand, det er min sannhet...

9044317[/snapback]

Word. Gi meg heller noe med litt former på en beinmagre drit.
Lenke til kommentar
Ingenting galt med at jenter med for mye former spiseforstyrrer seg ned til, som du sier, å ha litt former.

9044320[/snapback]

Kan det da kalles spiseforstyrrelser? Hvis de er tydelig overvektige så har de nok bare godt av å gå ned litt. Og da vil jeg heller kalle det en "sjokk-slanking" Men mange drar den desverre ALT for langt. Gi meg heller en jente med litt mage enn en man får vondt i hoftene av å ta bakfra...

Lenke til kommentar
Ingenting galt med at jenter med for mye former spiseforstyrrer seg ned til, som du sier, å ha litt former.

9044320[/snapback]

Kan det da kalles spiseforstyrrelser? Hvis de er tydelig overvektige så har de nok bare godt av å gå ned litt. Og da vil jeg heller kalle det en "sjokk-slanking" Men mange drar den desverre ALT for langt. Gi meg heller en jente med litt mage enn en man får vondt i hoftene av å ta bakfra...

9044341[/snapback]

Bulimi er bulimi om man er feit eller tynn.

Lenke til kommentar

9044352[/snapback]

Word. Det er litt småsykt å tenke på hvordan bulimi utvikler seg, egentlig. :\

EDIT: Gå inn på siden og trykk på "Pro Ana sites" på linker, finn "Anna's Site" og der er det egen bildetråd på forumet, mener jeg, med jenter som legger ut "utviklingen" sin mot målet som er å være 35% under normalen BMI til avslutningsballet deres på skolen, mener jeg. Hvis det er den siden jeg tror det er.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

9044352[/snapback]

Sant nok. Var litt korttenkt der.

Men mange føler at dette er en ganske trygg måte å sørge for at man ikke blir for overvektig. Desverre er det akkurat som narkotika. Man TROR at man hele tiden har kontrollen og så oppdager man etter hvert at man han mistet den. Dette oppdager man ikke før man allerede har mistet den

Lenke til kommentar
...

Hvordan da? :ermm:

9044374[/snapback]

Bulimi utvikler seg hovedsaklig av skamfølelse mot sin egen kropp, at jenten driver og innbiller seg at hun spiser for mye og velger å kaste opp noe av det. Så begynner jenten å syntes at et halvt eple er for mye og kaster opp det, og en salat er for mye, og alt annet enn vann har for mange kalorier. Etter en stund begynner kroppen å merke sultfølelsen, og forstår den ikke, for den innbiller seg at den forbrenner mat som er der, og så er ikke maten der. Det ender med at jenten overspiser og spyr, lar være å spise, overspiser, spyr.

Lenke til kommentar
Noen gjør det bare for oppmerksomhet.. :roll:

9044524[/snapback]

Da er du enda verre. Da er du en faker i tillegg

9044528[/snapback]

Tro meg, jeg vet veldig godt.

"Hvor mye legger man på seg av eple?"

"Åh, jeg er så feit! Jeg skal begynne å faste!"

"En gang tok jeg en sprøyte og da kom det ut masse hvitt, er det fett? Det kan jo gå an å fettsuge seg selv med sprøyte da?"

Er det mulig?!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...