Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Her kan alt fra sovepiller til telefonkatalogen hjelpe. Det er bare å prøve seg fram. En kombinasjon er ofte ekstra effektivt.

9041281[/snapback]

Nåja, jeg er ganske ekspert i å ikke få sove(gått en uker uten søvn mange ganger, når du kommer over en uke så er paranoia og vridd verdenssyn morsomt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er akkurat som deg, Snorre, ORKER bare ikke å ligge som en svett liten kattunge...

 

I challenge you to a duel in pillowflipping! ;D

 

EDIT: Og, jeg glemte nesten... *flipflipflipflipflipflipflipflipflipflip*! :D

Endret av Binko
Lenke til kommentar
Hmmm, kjedelig da. Er ikke morsomt å ikke få sove. Jeg er en eliteutøver i "pillowflipping". Jeg kan snu en pute ufattelig mange ganger før jeg greier å sovne. Jeg må bare ha det kjølig for å få sove.

9041293[/snapback]

Hehe, det er visse ting som hjelper da. Men sånt slutter jeg med. Får vel døgne, jeg KAN ikke forsove meg i morgen. Da blir mrbjoern skuffa.

 

edit:: og ja, kaldt rom hjelper.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Hey i'm back yo. Roskilde var legendarisk.

9041346[/snapback]

Du fikk ikke beina kappet av av et godstog du da?

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=149894

9041355[/snapback]

Hørte om han der, småkjipt. =/ Sært å tenke på hvordan det kan gå, men heldigvis var det få dødsfall (en eldre mann fikk blodpropp og døde) og alvorlige skader (togmannen og en som reagerte fælt på henna-tattisen). Dessverre var det umulig å unngå at The Sounds bombet så jævlig på scenen. Verste musikken evar.

Lenke til kommentar
Godt valg å velge roskilde framfor hove ihvertfall Steffy! :)

9041427[/snapback]

Hove var nok aldri aktuelt, planen var å se The Who. De eneste bandene som kom på Hove som ikke dukket opp på Roskilde var Slayer og lignende navn som ikke interesserte meg spesielt. Det var ikke store forskjellen på været, begge festivalene kunne skryte av flom, gjørme og flere hjemløse, men musikken, spritprisen og stemningen på The Who gjorde Roskilde til sommerens beste valg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...