Ustedalen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Da stakk jeg til sengs. God natt! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tja, så kan man jo grave litt i lommeboka også først xD 9041165[/snapback] Ok, forstår vel problemstillingen der. Man må vel gjerne innføre et kompromiss mellom kvalitet og økonomi. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ok, forstår vel problemstillingen der. Man må vel gjerne innføre et kompromiss mellom kvalitet og økonomi. 9041189[/snapback] Blir til det billigste man finner Men man kan jo spandere på seg litt av og til. --- Btw, det er alltid koselig med drapstrusler på msn Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette med drapstrusler er egentlig merkelig. For hvis man virkelig vil drepe noen er det jo ikke så glupt å advare dem på forhånd. Jeg mener, man vil jo gjerne ha et overaskelsesmoment. Videre viser det seg jo at de fleste som kommer med drapstrusler ikke tør å gjennomføre dem. Nei, men skal jo være litt forsiktig. Men psykotene bak drapstrusler gjør det nok bare for oppmerksomhetens skyld. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Btw, det er alltid koselig med drapstrusler på msn 9041195[/snapback] Lyst til å poste de? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Dette med drapstrusler er egentlig merkelig. For hvis man virkelig vil drepe noen er det jo ikke så glupt å advare dem på forhånd. Jeg mener, man vil jo gjerne ha et overaskelsesmoment. Videre viser det seg jo at de fleste som kommer med drapstrusler ikke tør å gjennomføre dem. Nei, men skal jo være litt forsiktig. Men psykotene bak drapstrusler gjør det nok bare for oppmerksomhetens skyld. 9041201[/snapback] Hehe, ja. Men han som truer meg er ikke særlig stor, og kjenner ikke særlig mange heller(han har stor gjeld, så ikke mange som hadde orket å gjøre noe for han) Lyst til å poste de? 9041202[/snapback] Ligger på whinerz edit: og det er bare for å skremme uansett. Endret 9. juli 2007 av Bundy Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Kan noen forklare hva whinerz er..? EDIT: Er det bash.org msn-style..? Endret 9. juli 2007 av Binko Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 It's Harry Potter-time. For the occasion, min oppskrift på smørterøl. 1/2 spiseskje smør 1/2 dl karamell istopping 1 dl farris Varm det i mikroen, eller i en kjele hvis dere gidder, ta halvparten av farrisen i etter oppvarming for å beholde den fuzzy følelsen. Varmer godt! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 hjemmesiden til Skymarshall, artist og forumbruker www.whinerz.com Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kan noen forklare hva whinerz er..? EDIT: Er det bash.org msn-style..? 9041210[/snapback] Whinerz er forumet til SkyMarshall (med venner?) Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde mobba han kraftig for det patetiske forsøket på å virke skremmende. Som Snorre sa,hvis han virkelig ville drepe deg så var det merkelig å advare på forhånd. Dårlig metode. Skulle fått seg noen tips fra mister Gein. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 It's Harry Potter-time.For the occasion, min oppskrift på smørterøl. 1/2 spiseskje smør 1/2 dl karamell istopping 1 dl farris Varm det i mikroen, eller i en kjele hvis dere gidder, ta halvparten av farrisen i etter oppvarming for å beholde den fuzzy følelsen. Varmer godt! 9041217[/snapback] Høres faktisk godt ut, må prøves en gang. Hadde vært artig å lage litt og ha med seg på Harry Potter-premieren. Om man bare hadde hatt penger da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg hadde mobba han kraftig for det patetiske forsøket på å virke skremmende. Som Snorre sa,hvis han virkelig ville drepe deg så var det merkelig å advare på forhånd. Dårlig metode. Skulle fått seg noen tips fra mister Gein. 9041227[/snapback] Det er bare for å skremme, ingen hadde prøvd å drept meg for så lite. Men kan ikke si jeg er særlig skremt, da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er skikkelig deilig. Hvis du er skikkelig kald har jeg et triks, men det deler jeg ikke. NÅ ser jeg Harry Potter. God natt, SO Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Næææ.. tror kanskje jeg må vurdere å begynne og tenke på å krype til køys snart *gjesp* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Godnatt kitty, eple , og resten. <Hm, eller kan jo se en film først.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg må opp tidlig i morgen, men er ikke trøtt Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Natta, nå stikker jeg og leser litt på Bash.org så legger jeg meg Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg må opp tidlig i morgen, men er ikke trøtt 9041262[/snapback] Her kan alt fra sovepiller til telefonkatalogen hjelpe. Det er bare å prøve seg fram. En kombinasjon er ofte ekstra effektivt. Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 *Nattinatt* Nuh. Fikk meg sulten, alle de fancy oppskriftene... Steker Grandiosa nå, faktisk.. ;D Eller, satt på ovnen er vel ordet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg