Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette med drapstrusler er egentlig merkelig. For hvis man virkelig vil drepe noen er det jo ikke så glupt å advare dem på forhånd. Jeg mener, man vil jo gjerne ha et overaskelsesmoment. Videre viser det seg jo at de fleste som kommer med drapstrusler ikke tør å gjennomføre dem. Nei, men skal jo være litt forsiktig. Men psykotene bak drapstrusler gjør det nok bare for oppmerksomhetens skyld.

Lenke til kommentar
Dette med drapstrusler er egentlig merkelig. For hvis man virkelig vil drepe noen er det jo ikke så glupt å advare dem på forhånd. Jeg mener, man vil jo gjerne ha et overaskelsesmoment. Videre viser det seg jo at de fleste som kommer med drapstrusler ikke tør å gjennomføre dem. Nei, men skal jo være litt forsiktig. Men psykotene bak drapstrusler gjør det nok bare for oppmerksomhetens skyld.

9041201[/snapback]

Hehe, ja. Men han som truer meg er ikke særlig stor, og kjenner ikke særlig mange heller(han har stor gjeld, så ikke mange som hadde orket å gjøre noe for han)

 

Lyst til å poste de?

9041202[/snapback]

Ligger på whinerz ;)

 

edit: og det er bare for å skremme uansett.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

It's Harry Potter-time.

For the occasion, min oppskrift på smørterøl. :love:

1/2 spiseskje smør

1/2 dl karamell istopping

1 dl farris

 

Varm det i mikroen, eller i en kjele hvis dere gidder, ta halvparten av farrisen i etter oppvarming for å beholde den fuzzy følelsen. Varmer godt!

Lenke til kommentar
It's Harry Potter-time.

For the occasion, min oppskrift på smørterøl. :love:

1/2 spiseskje smør

1/2 dl karamell istopping

1 dl farris

 

Varm det i mikroen, eller i en kjele hvis dere gidder, ta halvparten av farrisen i etter oppvarming for å beholde den fuzzy følelsen. Varmer godt!

9041217[/snapback]

Høres faktisk godt ut, må prøves en gang. Hadde vært artig å lage litt og ha med seg på Harry Potter-premieren. Om man bare hadde hatt penger da.

Lenke til kommentar
Jeg hadde mobba han kraftig for det patetiske forsøket på å virke skremmende. Som Snorre sa,hvis han virkelig ville drepe deg så var det merkelig å advare på forhånd. Dårlig metode. Skulle fått seg noen tips fra mister Gein.

9041227[/snapback]

Det er bare for å skremme, ingen hadde prøvd å drept meg for så lite.

 

Men kan ikke si jeg er særlig skremt, da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...