Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er alle så opphengt i at man må ha ramme egentlig? Er ofte det er like fint uten.

Vet ikke. Jeg er perfektsjonist. Det er ikke alle avatarer som MÅ ha ramme, men på den der tror jeg det hadde passet bedre med ramme. Har jo selv brukt en avatar uten ramme i lang tid.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Du burde lage deg en california sandwich.

2 brødskiver (gjerne loff)

2 egg

4-6 skiver ost

1-2 skiver skinke

salt

pepper

(smør hvis du vil det, og gjerne en salat på siden)

 

Pisk eggene og bland i salt og pepper, smør brødskivene med enten to eller tre skiver ost på hver siden av skinken, prøv å gjør det så det henger sammen når du steker det, dypp det i eggesølet du har laget, og stek det.

Jummies med en frisk salat på siden. Kan bruke kylling i stedet for skinke og da. :wee:

Lenke til kommentar
Vet ikke. Jeg er perfektsjonist. Det er ikke alle avatarer som MÅ ha ramme, men på den der tror jeg det hadde passet bedre med ramme. Har jo selv brukt en avatar uten ramme i lang tid.

9041070[/snapback]

Tror den passer best uten jeg. Var så duse fine farger, litt blury og, så en skarp svart ramme hadde kræsjet litt.

 

Men nok avatarprat i SO :)

Lenke til kommentar

DU skal alge burgere. Kjøp deg Beefburgers på butikken og noen slike store hamburgerbrø uten slike frø på (husker ikke hva de heter i farten). Kjøp inn litt sprø bacon fra Gilde. Deretter er det bare å sette igang. Ost og salat påføres etter smak og behag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...