Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, vi gidder lese det. Men en god del av innleggene dine er jo faktisk direkte rettet mot mrbjoern, eller det faktum at du har to meter tau rundt halsen.

9040726[/snapback]

En god del ja, det har seg av den grunn av at han er den jeg kjenner mest her da, men prøver og komme inn det lille samfunnet som har oppstått her men som ikke er helt enkelt

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar

Jeg forstår godt problemstillingen L4R5 så fint forklarer. Når man kun er tre stykker her sent en fredagsnatt vil samtalene gjerne bevege seg i retning msn-samtaler. Men da er mitt enkle råd at dere tar disse samtalene nettopp på messenger. Dere må ikke poste i denne tråden til en hver tid.

Lenke til kommentar
En god del ja, det har seg av den grunn av at han er den jeg kjenner mest her da, men prøver og komme inn det lille samfunnet som har oppstått her men som ikke er helt enkelt

9040764[/snapback]

Det stemmer, jeg er ikke så glad i at du maser om ting som har med meg å gjøre, spesielt når det er meldingere som, "jeg hater deg" osv :)

Lenke til kommentar
Det stemmer, jeg er ikke så glad i at du maser om ting som har med meg å gjøre, spesielt når det er meldingere som, "jeg hater deg" osv :)

9040780[/snapback]

jeg hater deg ikke, jeg er bare mindre glad i deg, Helvor :innocent:

Camping Carl: Om man blir inkludert i et forum eller ikke er jo strengt tatt ikke så nøye? ^^

9040797[/snapback]

 

vel, når du er meg og liker det kjenne igjen folk og det bli gjenkjent blant annet, jeg er veldig pratsom av meg kan ha noe med det og gjøre

Endret av Campin carl
Lenke til kommentar
Jeg forstår godt problemstillingen L4R5 så fint forklarer. Når man kun er tre stykker her sent en fredagsnatt vil samtalene gjerne bevege seg i retning msn-samtaler. Men da er mitt enkle råd at dere tar disse samtalene nettopp på messenger. Dere må ikke poste i denne tråden til en hver tid.

9040777[/snapback]

Etter en PM til Aalton har jeg fått en bedre forståelse av hva han ønsker å oppnå med regelen.

Synes han forklarte det veldig greit. Det som står i førsteposten er egentlig litt vagt men det var et veldig oppklarende svar jeg fikk på PM:

Hei

 

Veldig flott du velger å be om en oppklaring og mer informasjon enn å begynne å teste de ut ;) 

 

Det vi snakker om er interne, private samtaler om f.eks et emne som kun du og da Eplefe ville forstått hva handlet om og med dette snakket om dette i SO..

 

Håper det hjalp. :)

Lenke til kommentar
vel, når du er meg og liker det kjenne igjen folk og det bli gjenkjent blant annet, jeg er veldig pratsom av meg kan ha noe med det og gjøre

9040798[/snapback]

Siden Campin carl nå er blokket fra msn, blir jeg nesten nødt til å ta det her :)

 

Så hvorfor skrive til meg da`?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...