Ø.B. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg kan ta stigen og vekke de flaggermusene eplefe, men det er mange, og de kommer til å drepe meg. ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Hjernen min har problemer akkurat nå. Jeg prøver å få ting til å stemme, men det er noe feil.. EDIT: Nei, ikke vekk dem. Sett stige eller lignende opp på nattestid, og se på dem på dagtid. Endret 9. juli 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ja, vi gidder lese det. Men en god del av innleggene dine er jo faktisk direkte rettet mot mrbjoern, eller det faktum at du har to meter tau rundt halsen. 9040726[/snapback] En god del ja, det har seg av den grunn av at han er den jeg kjenner mest her da, men prøver og komme inn det lille samfunnet som har oppstått her men som ikke er helt enkelt Endret 9. juli 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Gratulerer med dagen, b-real! Endret 9. juli 2007 av Frichassé Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg.. tror... jeg... må... spy... Ser på Nip/Tuck... omg for en sjuk serie... Endret 9. juli 2007 av kenny- Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ahh, RadioResepsjonen's Jamaicanske Onelinerspalte er så sinnsykt fett! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg forstår godt problemstillingen L4R5 så fint forklarer. Når man kun er tre stykker her sent en fredagsnatt vil samtalene gjerne bevege seg i retning msn-samtaler. Men da er mitt enkle råd at dere tar disse samtalene nettopp på messenger. Dere må ikke poste i denne tråden til en hver tid. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 En god del ja, det har seg av den grunn av at han er den jeg kjenner mest her da, men prøver og komme inn det lille samfunnet som har oppstått her men som ikke er helt enkelt 9040764[/snapback] Det stemmer, jeg er ikke så glad i at du maser om ting som har med meg å gjøre, spesielt når det er meldingere som, "jeg hater deg" osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med dagen, b-real! 9040768[/snapback] Har han bursdag? Står ikke på fremsiden av forumet jo Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med dagen, b-real! 9040768[/snapback] Har han bursdag? Står ikke på fremsiden av forumet jo 9040781[/snapback] Har vel ikke lagt inn fødselsdato, da. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg.. tror... jeg... må... spy...Ser på Nip/Tuck... omg for en sjuk serie... 9040771[/snapback] Høres bra ut! Hva handler det om og hvor går den? Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ahh, RadioResepsjonen's Jamaicanske Onelinerspalte er så sinnsykt fett! 9040774[/snapback] NEI! Det er jo 200 gram som er kult! :!: kefir, ÆSJ!Brie, nam! dette var godt! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Et eksempel på inkludering er jo pusur da.. han var vel på et eller annet med 800 da han begynte å poste. Og Se! han er her ennå! som han skriver i sign. så er SO farlig avhengighetskapende Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Camping Carl: Om man blir inkludert i et forum eller ikke er jo strengt tatt ikke så nøye? ^^ Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det stemmer, jeg er ikke så glad i at du maser om ting som har med meg å gjøre, spesielt når det er meldingere som, "jeg hater deg" osv 9040780[/snapback] jeg hater deg ikke, jeg er bare mindre glad i deg, Helvor Camping Carl: Om man blir inkludert i et forum eller ikke er jo strengt tatt ikke så nøye? ^^ 9040797[/snapback] vel, når du er meg og liker det kjenne igjen folk og det bli gjenkjent blant annet, jeg er veldig pratsom av meg kan ha noe med det og gjøre Endret 9. juli 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med dagen til b-real da. Hvor gammel blir du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg forstår godt problemstillingen L4R5 så fint forklarer. Når man kun er tre stykker her sent en fredagsnatt vil samtalene gjerne bevege seg i retning msn-samtaler. Men da er mitt enkle råd at dere tar disse samtalene nettopp på messenger. Dere må ikke poste i denne tråden til en hver tid. 9040777[/snapback] Etter en PM til Aalton har jeg fått en bedre forståelse av hva han ønsker å oppnå med regelen. Synes han forklarte det veldig greit. Det som står i førsteposten er egentlig litt vagt men det var et veldig oppklarende svar jeg fikk på PM: Hei Veldig flott du velger å be om en oppklaring og mer informasjon enn å begynne å teste de ut Det vi snakker om er interne, private samtaler om f.eks et emne som kun du og da Eplefe ville forstått hva handlet om og med dette snakket om dette i SO.. Håper det hjalp. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Høres bra ut! Hva handler det om og hvor går den? 9040788[/snapback] Det er en serie om to plastikkirurger som driver med masse piss... Akkurat nå så har de satt et nytt fjes på en jente som hadde fått fjeset rivd av på tivoli... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Gratulerer med dagen til b-real da. Hvor gammel blir du? 9040803[/snapback] 22 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 vel, når du er meg og liker det kjenne igjen folk og det bli gjenkjent blant annet, jeg er veldig pratsom av meg kan ha noe med det og gjøre 9040798[/snapback] Siden Campin carl nå er blokket fra msn, blir jeg nesten nødt til å ta det her Så hvorfor skrive til meg da`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg