Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SO har aldri vært noe annet enn inkluderende heller. Ingen nye blir frøset ut, de blir bare tatt inn i vår lille familie. Om noen kommer inn og starter et nytt emne vil de fleste være villig å bryte ut av en samtale om kondomer og hvor nøye det er med holdbarhetsdato og sånn for å snakke om.. Tja. Flaggermus? :wee:

Lenke til kommentar
SO har aldri vært noe annet enn inkluderende heller. Ingen nye blir frøset ut, de blir bare tatt inn i vår lille familie. Om noen kommer inn og starter et nytt emne vil de fleste være villig å bryte ut av en samtale om kondomer og hvor nøye det er med holdbarhetsdato og sånn for å snakke om.. Tja. Flaggermus? :wee:

9040634[/snapback]

Jeg fikk en flaggermus på hodet engang, jeg ville fange den og ha den inne på rommet. også kunne jeg sove oppned med den. Det hadde vært morsomt.

Lenke til kommentar
SO har aldri vært noe annet enn inkluderende heller. Ingen nye blir frøset ut, de blir bare tatt inn i vår lille familie. Om noen kommer inn og starter et nytt emne vil de fleste være villig å bryte ut av en samtale om kondomer og hvor nøye det er med holdbarhetsdato og sånn for å snakke om.. Tja. Flaggermus? :wee:

9040634[/snapback]

Der har du ett godt poeng. Men vi har jo advart noen brukere, eller, ikke noen, mange blir det. Om at SO er vanedannende og avhengighets skapende :)

Lenke til kommentar

Vel, slik det er nå vil SO være litt lite inkluderende. Det har ikke noe med brukerne å gjøre, men strukturen og emnene her inne. Første gangen jeg besøkte SO hadde jeg store vanskeligheter med å passe inn. Kjente jo omtrent ingen brukere som postet her. Prøvde å poste innlegg min fikk sjeldent noe svar. Siden samtaleemnene dreide seg om SO-brukere ble det vanskelig. Men jeg har jo kommet noe inn i det etterhvert. Men dere tar poenget.

Lenke til kommentar
Da jeg var liten så ønsket jeg meg også en flaggermus :)

9040653[/snapback]

Det hadde vært morsomt! Da kunne vi hatt flaggermusmøte.

9040667[/snapback]

Flaggermus, eller vinglefitte om du vil, har en "kompis" stengt inne i et tomt akvarium hjemme. Fant visst en hengende under verandaen en morgen i helga. Så nå har han kjæledyr mener han. Håper han får flaggermusmalaria og dør i krampe på dass.

 

Flaggermus er btw litt halvekle!

Lenke til kommentar
Vel, slik det er nå vil SO være litt lite inkluderende. Det har ikke noe med brukerne å gjøre, men strukturen og emnene her inne. Første gangen jeg besøkte SO hadde jeg store vanskeligheter med å passe inn. Kjente jo omtrent ingen brukere som postet her. Prøvde å poste innlegg min fikk sjeldent noe svar. Siden samtaleemnene dreide seg om SO-brukere ble det vanskelig. Men jeg har jo kommet noe inn i det etterhvert. Men dere tar poenget.

9040669[/snapback]

Is there, doing that, still haven't got the t-shirt

jeg kjjenner meg igjen Snorre med er det noen som gidder lese dette meningsløse inlegget av en med en postcount under 1337?

Lenke til kommentar
Vel, slik det er nå vil SO være litt lite inkluderende. Det har ikke noe med brukerne å gjøre, men strukturen og emnene her inne. Første gangen jeg besøkte SO hadde jeg store vanskeligheter med å passe inn. Kjente jo omtrent ingen brukere som postet her. Prøvde å poste innlegg min fikk sjeldent noe svar. Siden samtaleemnene dreide seg om SO-brukere ble det vanskelig. Men jeg har jo kommet noe inn i det etterhvert. Men dere tar poenget.

9040669[/snapback]

We, well, I got it :)

 

Vi får vel prøve å være litt mer, inkluderende også da :)

 

Men det som L4r5 sa, inlegg sent en fredagskveld, de blir jo lett litt mer msn aktige...

 

EDIT: Campin carl... jeg ble da blitt "tatt inn i" so lenge før jeg fikk en postcount på over 1337 i OT-Baren...

Endret av mrbjoern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...