Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Noen som har lyst å gi meg en update på siste uken på forumet? Jeg har vært fraværende. WLAN er ikke oppfunnet i Sør-Frankrike enda.

Lenke til kommentar
"Dette er en generell chattetråd"

...Og så kommer en regel om at chatting ikke er lov lengre. Herlig.

EDIT: Dette begynner å minne meg om religion. Motsier seg selv og sine egne regler konstant..

9040556[/snapback]

Jeg tror du har missforstått litt nå Rebecca. Chatting er fortsatt lov så lenge det ikke er av typen msn-chatting. Forskjellen her er at msn-chatting er typen snakking som innvolverer to eller tre personer om et emne/sak som ikke har relevans annet enn for dem. Altså samtaler som heller kan taes på messenger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fy faen ... kakao er digg å sitte å slurpe mens man nerder altså!

Det samme gjelder soving på sofaen. Søndag og regn er ikke nødvendigvis drit.

9040561[/snapback]

 

Foretrekker White Russian jeg. I hvertfall nå.

Lenke til kommentar
Jeg tror du har missforstått litt nå Rebecca. Chatting er fortsatt lov så lenge det ikke er av typen msn-chatting. Forskjellen her er at msn-chatting er typen snakking som innvolverer to eller tre personer om et emne/sak som ikke har relevans annet enn for dem. Altså samtaler som heller kan taes på messenger.

9040576[/snapback]

Man finner aldri et tema hele SO vil snakke om. Om en person begynner å snakke om photoshop, og en eller to andre følger opp med det, skal vi da legge hverandre til i MSN og ta det der i stedet for, når samtlige er klare over at dette er det eneste man har til felles? F.eks. å lære vekk ting i photoshop/gi tips uten å måtte starte en ny tråd i visuell kreativitet for å lære vekk noe de fleste som henger der allerede vet, så må man legge til en ny person i MSN.

 

Du sier selv at du er selektiv med hvem fra forumet du legger til. Skal ikke alle andre brukere og ha det valget?

Lenke til kommentar
Noen som har lyst å gi meg en update på siste uken på forumet? Jeg har vært fraværende. WLAN er ikke oppfunnet i Sør-Frankrike enda.

I de siste ukene har det ikke skjedd så mye nytt. Det vanlige, noen ganger er det sol og noen ganger er det regn. Så må man ikke glemme all den blabla balblbala bllbalblalbabla som også er et slags vær (her i SO) ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror du har missforstått litt nå Rebecca. Chatting er fortsatt lov så lenge det ikke er av typen msn-chatting. Forskjellen her er at msn-chatting er typen snakking som innvolverer to eller tre personer om et emne/sak som ikke har relevans annet enn for dem. Altså samtaler som heller kan taes på messenger.

9040576[/snapback]

Og da fikk vi klarhet i hva msn-snakk er for noe :)

 

Btw: Når vi snakker om det med msn-snakk, er det ikke det SO har bestått av en god stund? :p

Lenke til kommentar
Jeg tror du har missforstått litt nå Rebecca. Chatting er fortsatt lov så lenge det ikke er av typen msn-chatting. Forskjellen her er at msn-chatting er typen snakking som innvolverer to eller tre personer om et emne/sak som ikke har relevans annet enn for dem. Altså samtaler som heller kan taes på messenger.

9040576[/snapback]

Jeg har forståelse for den men jeg trenger litt oppklaring; Hvis det for eksempel bare er 3-4 stykker inne i SO så vil strukturen i samtalen automatisk begynne å ligne på en msn-samtale. Hvordan vil dette da bli håndhevet? Hva om jeg en dag har problemer med å sove og sitter opp midt på natta. Da er det naturlig nok ikke bestandig så mange i SO. Betyr det da at jeg dermed ikke kan benytte meg av tråden?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...