Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Hvor mange her har sommerjobb?

9040136[/snapback]

Jeg har sånn delvis.. :ermm:

 

Jeg skal hvertfall jobbe litt nå på onsdag, også skal jeg kanskje jobbe litt i begynnelsen av august. :)

9040231[/snapback]

eg og skal jobbe på onsdag, vil jobbe masse på onsdag da eg treng pengar til ny data :thumbup:

 

eg er litt nervøs for å poste her :dontgetit:

msn/ikkje msn..... :hmm:

Endret av Actrm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Informasjon:

 

Jeg har i det siste overvåket SO i et forsøk på å planlegge en måte å minimalisere all denne MSN-praten som forgår i denne tråden, dette vil nå bli et fullstendig slutt på, alle slike poster vil bli slettet og advarsler kan bli utdelt som følge av ignorering av PM eller kommentarer fra en moderator.

 

Første posten vil også bli oppdatert med et par nye regler ang. dette og tideligere bestemmelser som er blitt informert om i denne tråden.

9040192[/snapback]

 

Deng livsskiten ut av dem!

 

Jeg kan prøve å passe på litt selv.

Lenke til kommentar
Mrbjoern! Dette torrent-drittet som du har prakket på meg er treigt som faen. :hrm:

 

 

35 t uten søvn. *dø*

9040257[/snapback]

Er ikke torrent-dritet som er tregt, det er torrenten du laster ned som er tregt :) Og ingen prakket det på deg, du valgte å laste det ned selv. Kom bare med ett tips jeg :)

Lenke til kommentar
32 timer her. Det merkes godt for å si det sånn.

9040273[/snapback]

 

Eg har duppet av i tiendedelssekunder i hele dag. :ermm:

 

Er ikke torrent-dritet som er tregt, det er torrenten du laster ned som er tregt :) Og ingen prakket det på deg, du valgte å laste det ned selv. Kom bare med ett tips jeg :)

9040282[/snapback]

 

Nå ødelegger du argumentene mine igjen. :(

Lenke til kommentar
MSN-snakket er når 2 eller 3 personer bare sitter og svarer hverandre hele tiden i en eller annen topic. Det er meningsløst og kunne vært holdt på MSN. Alle sammen har hverandre der likevel.

9040291[/snapback]

har alle det ? personlig har jeg bare ett fåtall av so-folka på msn...

Lenke til kommentar

Yakes. Idag har jeg bestilt web-hotell og domene. Skal lage nyhet/guild/klan-side til Pirates of the Burning Sea. Et mmorpg satt til Karibien i sjørøvertiden (1600 tallet tror jeg?). Man kan være briter, pirater og andre nasjoner. Virker veldig lovende. Foruten nyheter rundt dette spillet blir det generelle piratnyheter ;) Domenet blir værende www.norwegianpirates.net Merk at wen-hotell og domene enda ikke er kommet opp. Jeg lurer på om jeg ikke må betale en faktura før de setter det opp. Men men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...