Nstin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Synes jeg leser om at x har møtt y i dag og vica versa hele tiden. Hva sier vennene deres om det? Datasmurf: Kos deg i USA, du fortjener det Endret 9. juli 2007 av Nstin Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har møtt få.. ingen.. bare en SO'er. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Aldri ståd med ryggen til Eplefe, hun tar på meg Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 *ha på høy musikk* Ah, so deilig <3 Driter i om de folka som er oppe som jeg har whina på i hele dag ikke liker det Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva snakker dere om da? kan se for meg det blir masse snakk om andre forumbrukere. Jeg kunne nok aldri sett for meg å møte noen herfra egentlig. 1. Nesten ingen liker meg 2. Veldig forskjellige interesser Er vel kanskje noen her som er littegrann lik meg her, men som er mye bedre likt: Datasmurf, FtZ... det er vel de eneste Eneste andre fellesting jeg har med noen andre som jeg husker er kanskje lars.. virker som om han liker fyllefester også, men er vel heller lite likt der også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nstin, jabber om ting og tang fra dagliglivet og problemer og sånn, akkurat som med andre folk. Sånn sett, kan jeg vel si å ha møtt Rotiz, Spokem, Zaynt, Stokkan, danielzu og et par til, men de er ikke frekventert her i OT-delen og er naboer / venner av meg. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Er det bare meg eller møter alle dere SO folka hverandre støtt og stadig? 9037374[/snapback] Jeg sitter mellom Espen Pai og Nyhus as we speak Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg vet ikke hvilken radiokanal de polske arbeiderne nedpå kjøkkenet hører på, men den var søren ikke verst. Her har man hatt Mika, Red Hot Chilli Peppers, Coldplay osv etter hverandre. Rent så jeg får troen på radio tilbake. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Ranet bank utkledd som tre" http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/09/505790.html Only in America Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 "Ranet bank utkledd som tre" http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/07/09/505790.html Only in America 9037500[/snapback] Slike nyheter overasker meg bare ikke lengre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Og da må jeg dra, veien til Sequoia er ikke lang, men vi vil helst ha litt ut av dagen, så må vel komme oss på veien. Og nå kom min 5 år gamle tremenning inn og sier jeg må klappe sammen PCen og legge meg på ryggen så hu kan sove på magen min Hun er så søt, nesten som en Ida Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som bor i nærheten av langesund som har rømme? Tror vi har litt for lite her. xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Noen som bor i nærheten av langesund som har rømme? Tror vi har litt for lite her. xD Jeg bor i skien Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bensinstasjoner, min kjære Rebecca *vinke febrilskt til Eplefe, Heilage, Sirslask, Hanne:) og de andre* Håper de har gratis wifi på innet ved Sequoia og hotellet i Vegas, hvis ikke, er det far vel for på evig lenge... :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dust. Noen som ikke er her, altså xD Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Rebecca... jeg er ikke her! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 *gjøre Jedi-triks så sirslask faktisk ikke er her* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Eivind og Espen er sammen med meg kun pga pengene mine :o Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann folxet..! Koz&klemz her i SO denne vakre mandagskveld..? Koser meg med en stk. crispo jeg, så endorfinene strømmer i årene mine... <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg