Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva snakker dere om da? kan se for meg det blir masse snakk om andre forumbrukere.

Jeg kunne nok aldri sett for meg å møte noen herfra egentlig.

1. Nesten ingen liker meg

2. Veldig forskjellige interesser

Er vel kanskje noen her som er littegrann lik meg her, men som er mye bedre likt: Datasmurf, FtZ... det er vel de eneste :p Eneste andre fellesting jeg har med noen andre som jeg husker er kanskje lars.. virker som om han liker fyllefester også, men er vel heller lite likt der også.

Lenke til kommentar

Nstin, jabber om ting og tang fra dagliglivet og problemer og sånn, akkurat som med andre folk. Sånn sett, kan jeg vel si å ha møtt Rotiz, Spokem, Zaynt, Stokkan, danielzu og et par til, men de er ikke frekventert her i OT-delen og er naboer / venner av meg.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvilken radiokanal de polske arbeiderne nedpå kjøkkenet hører på, men den var søren ikke verst. Her har man hatt Mika, Red Hot Chilli Peppers, Coldplay osv etter hverandre. Rent så jeg får troen på radio tilbake. :) Men bare nesten.

Lenke til kommentar

Og da må jeg dra, veien til Sequoia er ikke lang, men vi vil helst ha litt ut av dagen, så må vel komme oss på veien.

Og nå kom min 5 år gamle tremenning inn og sier jeg må klappe sammen PCen og legge meg på ryggen så hu kan sove på magen min :p

Hun er så søt, nesten som en Ida :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...