Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fint vær hos dere eller?

9036267[/snapback]

 

Tja... under dyna mi så :cool:

 

Neida :p

 

Er overskyet, meldt fint imorra tror jeg.. er ikke sikker. Det har regna sinsykt mye i det siste... Det er digg, elsker regn, og vind, lyden av vind som huler på utsiden er så deilig :love:

 

Det blåste skikkelig når e skulle legge meg igår, lå til klokka var halv 3 og bare hørte på vinden... :love:

 

Jeg har en vind og regn fetish... :hmm: yeay, langt og unødvendig innlegg :p Og masse smileys!

Endret av Den store P
Lenke til kommentar

Tja... under dyna mi så :cool:

 

Neida :p

 

Er overskyet, meldt fint imorra tror jeg.. er ikke sikker. Det har regna sinsykt mye i det siste... Det er digg, elsker regn, og vind, lyden av vind som huler på utsiden er så deilig  :love:

 

Det blåste skikkelig når e skulle legge meg igår, lå til klokka var halv 3 og bare hørte på vinden...  :love:

 

Jeg har en vind og regn fetish...  :hmm:  yeay, langt og unødvendig innlegg :p Og masse smileys!

9036275[/snapback]

Okai

 

Savner sola, jeg. Vært fint lenge, men i dag så begynte det å regne.

Lenke til kommentar
Riktig! Men da må man sove mer hver dag. Hjelper ikke å sove 16 timer et døgn for så å sove 4 timer de to neste.

9036362[/snapback]

Tullball, det funker knall så lenge man ikke gjør det så mange dager på rad. Jeg er i hvert fall alltid ekstra våken på mandager hvis jeg har hatt en litt lengre helg en vanlig med mye søvn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...