Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært en smule sært i så fall. God dag. :)

 

Da har jeg sett et par Scrubs-episoder hittil i dag, og jeg kan tenke på å dusje før jeg skal på jobb. Jobbe hele tre timer i dag.

 

Fri hele sommer jeg :wee:

9036165[/snapback]

 

Hmf. Jeg jobber i hele sommer. Det blir jo penger av det, så sånn sett kan jeg ikke klage så høylytt, og til nå har det bare vært drittvær uansett.

Lenke til kommentar
Nei, men det er forbudt med poster som f. eks:" Hei mastergamer, Neppe, Den store P, Pusur1993, Skarstad, Binko, DemoniZer, Arinomi, mushi, Zlatzman, Shikaru, Articfare". Altså poster med hei/godnatt-lister.

9036183[/snapback]

Er ikke det i praksis akkurat det samme?

9036188[/snapback]

Ikke helt. At man tar alle navnene som staar der (copypaste) virker ikke sosialt, som jo denne traaden er. Aa si "Hei alle!" er jo egentlig et sosialt uttrykk, som er godtagbart. Om det ikke var det, ville et jo ogsaa vaer spam aa hilse paa enkeltpersoner.

Lenke til kommentar

Konge, du kommer deg ned på egen hånd og alt det der? Så bare stikker jeg nå, du er her om en time? mkei?

9036247[/snapback]

Jeg bor i Molde da. Men kan så klart bare ta et av privatflyene. Skal klare det på en time. ;)

 

Edit:

Pusur: Jeg har vært her i 2 år :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Hmf. Jeg jobber i hele sommer. Det blir jo penger av det, så sånn sett kan jeg ikke klage så høylytt, og til nå har det bare vært drittvær uansett.

 

.. Nå begynner jeg å angre på at jeg sa nei til å dra til Bulgaria.. .. :hrm:

9036236[/snapback]

 

Ouch! Jeg vil til solfylt sted. Dette regnet tar livet av meg.

Lenke til kommentar
Konge, du kommer deg ned på egen hånd og alt det der? Så bare stikker jeg nå, du er her om en time? mkei?

9036247[/snapback]

Jeg bor i Molde da. Men kan så klart bare ta et av privatflyene. Skal klare det på en time. ;)

9036254[/snapback]

 

jeg henter deg på motorsykkelen min! har jeg en unnskyldning for å ut å kjøre, dessuten så får jeg en snerten eksosrype :cool:

Lenke til kommentar

jeg henter deg på motorsykkelen min! har jeg en unnskyldning for å ut å kjøre, dessuten  så får jeg en snerten eksosrype :cool:

9036262[/snapback]

Supert ;)

 

Fint vær hos dere eller?

 

Edit:

Pusur: Jeg er her av og til, er bare ikke så aktiv som før. :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...