Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke piller har du tatt idag Snorre? Gladdag.

9036125[/snapback]

Å kalle hverandre patetisk er ikke hyggelig. Nå er jeg klar over at det sikkert var ment humoristisk. Men det vet man jo aldri. Så beklager om noen ikke tåler en stengning som varer i toppen ett minutt. SO sliter med mye spam og unldvendig innlegg. Dermed er det bestemt at tråden skal modereres strengere.

Lenke til kommentar
Hvilke piller har du tatt idag Snorre? Gladdag.

9036125[/snapback]

Å kalle hverandre patetisk er ikke hyggelig. Nå er jeg klar over at det sikkert var ment humoristisk. Men det vet man jo aldri. Så beklager om noen ikke tåler en stengning som varer i toppen ett minutt. SO sliter med mye spam og unldvendig innlegg. Dermed er det bestemt at tråden skal modereres strengere.

9036139[/snapback]

Jeg har løsningen. Steng den.

Lenke til kommentar
Dermed er det bestemt at tråden skal modereres strengere.

9036139[/snapback]

Ååååå! Har det blitt forbudt med poster som "hei alle sammen!" ennå?!

9036171[/snapback]

Nei, men det er forbudt med poster som f. eks:" Hei mastergamer, Neppe, Den store P, Pusur1993, Skarstad, Binko, DemoniZer, Arinomi, mushi, Zlatzman, Shikaru, Articfare". Altså poster med hei/godnatt-lister.

Lenke til kommentar
Nei, men det er forbudt med poster som f. eks:" Hei mastergamer, Neppe, Den store P, Pusur1993, Skarstad, Binko, DemoniZer, Arinomi, mushi, Zlatzman, Shikaru, Articfare". Altså poster med hei/godnatt-lister.

9036183[/snapback]

Er ikke det i praksis akkurat det samme?

Lenke til kommentar

Jeg har en annen løsning:

De som ikke klarer å oppføre seg noenlunde normalt, kan forlate.

Det er stor forskjell på å si "Du er så teit! :D"

Og "Du er faen meg patetisk" på replay i 20 poster...

Så slutt, værsåværsåværsåsniiiiiill...? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...