Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Me likes! :dribble:

9035839[/snapback]

Den skal komme mellom klokken fem og ni idag. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg enormt. Som et kompliment til den tøffe bærbare maskinen har jeg investert i en 500GB ekstern harddisk av typen WD My Book Pro (WD = Western Digital)

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Det beste er vel tropisk juice eller ananasjuice fra meieriene (Tine). Jeg digger det maks. De er dyre, men sinnsvakt god.

 

Edit: Jeg skal kjøre mange programmer samtidig. Da er det morsomt og greit med 4GB ram. Det kostet dessuten ikke så forferdelig mye ekstra.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
P, jeg skal sende dem til deg, var du som ikke kunne motta den dagen jeg sa jeg kunne gjøre det, vel xD

Jeg er ikke på min pc, så du får vente til jeg kommer meg hjem til Lars. Skal redigere i dag, bare.. Erhm. Minn meg på det.

-Eple

9035875[/snapback]

 

Faen, stemmer det :p

 

Ja, skal huske det til senere :D

Lenke til kommentar
Edit: Jeg skal kjøre mange programmer samtidig. Da er det morsomt og greit med 4GB ram. Det kostet dessuten ikke så forferdelig mye ekstra.

9035879[/snapback]

Hadde heller droppet 2gb ram mot en bedre cpu og bluetooth.

 

Men synd en bærbar med slike spesifikasjoner ser ut som oppkast. Alltid fint å kunne kjøpe uten OS.

 

Sliksom Julie, sendte maskinene sin på reperasjon. Fikk den tilbake med Windows Vista. Maskinen er så dørgende treig at det er en skam.

Lenke til kommentar

Vel, bluethoot trenger jeg ikke what so ever. Eneste jeg ser er til mobiltelefonen, men da bruker jeg ledning som er kjappere. Og å gå for bedre CPU er ikke nødvendig da ytelsen i forhold til penger blir heller dårlig jo høyere opp i pris/ytelse du kommer.

Lenke til kommentar

Vel. Tror du at du klarer å utnytte de 4gb'ene med ram? Du må huske at maskinvarer må stå i stil med hverandre om det skal kunne brukes til sitt potensiale, ellers er det waste.

 

Er som å kjøre ett 8800 ULTRA på en celeron. Ubrukelig.

 

DemoniZer: Datasystemene våre er nede.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...