Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Å fy faen, jeg ler så mye av de 4chan bildene, sitter å ler høyt, alle på kontoret ser rart på meg. Er så bra Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 wtf? Eg fikk instanst BSOD når eg prøvde å poste i SO i sted Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) 4chan blei kjedelig når alle plutselig satt der. Viste det til en i klassen, og nå gjørn ikke annet enn å lurke der. bah Edit: DemoniZer. jeg har en phrasebook, og Tamaki ^^ Hu har ikke hjulpet meg så lenge, men. God lunsj. Må vel ha litt mat sjøl. Endret 9. juli 2007 av Shikaru Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg har vært innom 4chan en gang, og da i ti sekunder. Ellers har jeg aldri vært på den siden, og har ingen planer om å begynne. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) 4chan blei kjedelig når alle plutselig satt der.Viste det til en i klassen, og nå gjørn ikke annet enn å lurke der. bah 9035499[/snapback] E ser bare på bildene folk poster rundt forbi e, hehe poster ikke noe. Til helga fyller jeg 20, partei hos mei! Mente neste helg da.. pfft, duster Endret 9. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Haha henger du på /e/? Det værste er vel at jeg kjenner til noen folk som tegner noe av det som blir lagt ut der Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Haha henger du på /e/? Det værste er vel at jeg kjenner til noen folk som tegner noe av det som blir lagt ut der 9035518[/snapback] Nie.. vet ikke hva /e/ er forno Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Til helga fyller jeg 20, partei hos mei! Mente neste helg da.. pfft, duster 9035510[/snapback] Jeg er helt enkelt amazed! Hvordan du greier å trekke konklusjonen at vi er duster, fordi vi vistnok trodde at det var denne helgen du hadde bursdag, uten at noen har postet noe er helt enkelt utrolig! Jeg tilber deg! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nie.. vet ikke hva /e/ er forno 9035528[/snapback] haha neivel. så du skreiv e, som i jeg? Trudde du mente /e/ på 4chan jeg Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg er helt enkelt amazed! Hvordan du greier å trekke konklusjonen at vi er duster, fordi vi vistnok trodde at det var denne helgen du hadde bursdag, uten at noen har postet noe er helt enkelt utrolig! Jeg tilber deg! 9035530[/snapback] Dude.. it was liek.. a joke. @Shikaru, nei, e e fra ændal Endret 9. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Djeeeez, jeg skjønte jo det da. Ironi fungerer svært dårlig i skriftlig form merker jeg. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Djeeeez, jeg skjønte jo det da. Ironi fungerer svært dårlig i skriftlig form merker jeg. 9035549[/snapback] Hehe, kødder Jeg var på fest i froland på lørdag, vis noen vet hva det vil si... Den var svæært harry og rølpete... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Djeeeez, jeg skjønte jo det da. Ironi fungerer svært dårlig i skriftlig form merker jeg. 9035549[/snapback] Noen er født blank. Skjønner det ikke i muntlig form engang. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Noen er født blank. Skjønner det ikke i muntlig form engang. 9035567[/snapback] Vet ikke om du hinter til meg, men er lettere å forstå en person ansikt til ansikt enn over nettet, når du verken kan se kroppsspråk eller se ansiktet til personen. Endret 9. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er mulig å tolke utifra tekster. Både ironi, sarkasme og andre aspekter ved personer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann folkens.... Er på Aetat jeg Her er det masse ventetid så jeg fant meg en pc jeg kunne forumhore med i mens. Eplefe er med Sirslask og har minimicronano-hwtreff Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Det er mulig å tolke utifra tekster. Både ironi, sarkasme og andre aspekter ved personer. 9035591[/snapback] Ikke ved alle sammenhenger, ikke alltid at personen vil forstå og folk er rett og slett forskjellige, så ja er helt klart mulig, men er også like stor, vis ikke større og misforstå fordi du ikke har en person og et kroppsspråk å tyde. Endret 9. juli 2007 av Den store P Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Heisann folkens.... Er på Aetat jeg Her er det masse ventetid så jeg fant meg en pc jeg kunne forumhore med i mens. Eplefe er med Sirslask og har minimicronano-hwtreff 9035592[/snapback] Hva het treffet vi hadde da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hva het treffet vi hadde da? 9035596[/snapback] HW-kvalitets-tøse-treff Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 *Humre* Har mottat min åttende mail fra subsys (webhost) med ordrebekreftelse. Hva skjer? Greit nok, de første havnet i spamfolderen, but still. Så markerte jeg mailen deres som sikker. Men så kom det flere alikevel. Håper det stopper snart, ellers må jeg sende mail til de og be dem slutte å spamme ned epost-kontoen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg