Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil også være beskyttet av en Mod :dontgetit:

9035363[/snapback]

Det er ingen som får beskyttelse her. Jeg bare bekrefter min justispraksis som moderator her på forumet. Så ja, jeg kommer ikke til å begå justismord mot deg heller, eller noen andre brukere for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Shikaru: Glemte å kommentere skissene.. Beklager!

 

Jeg syntes du fikk til 2 vanskelige positurer der.. Takk for at du holder meg oppdatert :D

9035348[/snapback]

no prob ^^

 

I går og dagen før der prata jeg japansk med mic ^^

Måtte stå opp tidlig, for å snakke med hu, men det var verdt det :p

Lenke til kommentar
Shikaru: Glemte å kommentere skissene.. Beklager!

 

Jeg syntes du fikk til 2 vanskelige positurer der.. Takk for at du holder meg oppdatert :D

9035348[/snapback]

no prob ^^

 

I går og dagen før der prata jeg japansk med mic ^^

Måtte stå opp tidlig, for å snakke med hu, men det var verdt det :p

9035376[/snapback]

 

Aww! Jeg tror deg så absolutt, jeg skal få lært meg det.. Jeg må bare prioritere litt andre ting først.

Lenke til kommentar

Men såklart, jeg er jo åpen for bestikkelser om noen skulle havne i trøbbel. Her snakker vi om full forumforsikring til en ikke alt for vederstyggelig pris. Full dekning mot advarsler, ingen utestengelser med mer. Koster dere kroner 200 i måneden. Ta kontakt om dere ønsker dette.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ironi! Spøk, tull osv osv. Håper ingen gikk fem på da. ;)
Lenke til kommentar
Men såklart, jeg er jo åpen for bestikkelser om noen skulle havne i trøbbel. Her snakker vi om full forumforsikring til en ikke alt for vederstyggelig pris. Full dekning mot advarsler, ingen utestengelser med mer. Koster dere kroner 200 i måneden. Ta kontakt om dere ønsker dette.

9035401[/snapback]

I'm in :D, hvordan vil du ha pengene levert? :cool:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ironi! Spøk, tull osv osv. Håper ingen gikk fem på da. ;)

F*an i h*lvettee! :p

 

Jeg gikk faktisk 5 på først :p

Lenke til kommentar

*Humre* Vel, noe skal man nå finne på på ellers kjedelige dager. Ingen kamerater er hjemme, jeg kjeder meg. SO er redningen, mildt sagt. I ndisse dager blir det SO fra klokken 9 til 16. Fra 16 til 19 blir det various sitcoms og Simpsons. Etter dette blir det litt mer forum. Og på kvelden blir det å se på den beste serien klokken halv ti. Idag er Criminal Minds den beste.

Lenke til kommentar

Det at du har et "skjema" for hvilke tvprogrammer du ser på, er litt... finn på noe annet! :p

 

 

Edit: trur ikke "o" funker i den sammenhengen, DemoniZer.

 

anyway. Jeg lærer meg hiragana og katakana ^^

Kan skrive "watashi no namae wa Ole" ( som du sikkert forsto at var: mitt navn er ole )

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Vel, det regner (Ja jeg bor i Bergen), og det er ingen kamerater hjemme. Vi har to polakker i huset som jobber og jeg må holde meg i stuen. Eeeehm. Og ja, jeg kjeder meg. TV og SO er redningen i disse dager. Men så snart været blir finere skal jeg besøke min bror.

 

Edit: Forresten skal jeg begynne på en fan/guild/nyhetsside rundt spillet Pirates of the Burning Sea og piratstuff generelt. Blir artig. Men må vente til web-hotellet jeg har bestillt er oppe og kjører.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Det at du har et "skjema" for hvilke tvprogrammer du ser på, er litt... finn på noe annet! :p

 

 

Edit: trur ikke "o" funker i den sammenhengen, DemoniZer.

 

anyway. Jeg lærer meg hiragana og katakana ^^

Kan skrive "watashi no namae wa Ole" ( som du sikkert forsto at var: mitt navn er ole )

9035447[/snapback]

 

Tror du ikke?

 

..bah!

 

Stakk til lunsj.. har ingen til å lære meg btw :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...